Monday, January 31, 2011



Chýbajú mi 3 a pol hodiny do vstupu do ďalšej desaťročnice. Toto nemá byť článok. Toto je 52. post, tak ako som si predsavzala pred rokom. Vďaka vám všetkým babám, čo ma čítate, sa to podarilo. (Mala som motiváciu). Ďakujem moc.

Toto je dôkaz, že aj Vodnári vedia dotiahnuť veci do konca. (Hoci, povedzme si pravdu, za posledný mesiac som napísala článkov asi 20, aby som to dohnala, haha). Ale čo je hlavné - dokázala som to.

Vidíme sa v ďalšom roku. Už si žiadne stupídne predsavzatia nedávam. Jeden dôkaz mi stačí. :)

7 comments:

wicked lady said...

my tu pesnicku doma citujeme tak casto ze uz si ani neuvedomujem ze je to pesnicka :D ale tiez ju milujem...

wicked lady said...

to je super, minule som akurat rozmyslala ci to vobec stihas alebo uz kasles na to =)

Vodnárka said...

no vidis to? stihla som. ltt, ale stihla. :D
kebyze som nemala prekvapko od nasich, tak by som nemala o com vcera pisat a bol by pruser. :D

dreamworld girl said...

gratulujem mica, a dufam ze aj oslava bola, no minimalne ta s rodinou, krasne prekvapko, a dufam ze aj to moje sa trocha vydarilo... len mu asi nie je este koniec, a dufam ze aspon moja pohladnica ti prisla ked uz balik je v pici...

wicked lady said...

ja studujem nemcinu a dejeois na pedagogickej, takze v ramci literatury musim citat a vacsinou to boli dobre knihy ale 20. st ma nebavi, sama neviem preco, lebo som si myslela ze bude. ale ja inak tie vojnove knihy moc nemusim, iba remarque ma bavil ale toho ona vobec nerata lebo ho neznasa. ona miluje thomasa manna a ten pisal hovadiny a vzdy aspon na 900 stran, aby ti to vystacilo na cely zivot :D
inak ten gynekolog co som o nom pisala, ten nechutas, tak on sa vola gottfried benn a to nechutne boli hlavne lyricke basne, ale neviem ci od neho vyslo nieco v preklade...mal take ze gehirne (mozgy), fleisch (maso) a este dalsie co uz som zabudla...och a jak som to dobre vedela pred 2 tyzdnami...
ty studujes dizajn, ci architekturu?

wicked lady said...

http://shabbyblogs.com/ odtialto mam celu tu srandu ked si kliknes na tutorials tak tam je video ze ako upravit header a ked som pochopila ja tak uz kazdy :D a tam je aj link na tu stranku s programom, kde sa to robi. je to super, dneska som sa vysantila :D ale do stredu ho dat neviem...

wicked lady said...

hlavne posledna moznost ze nie :D no, rasiszmus ked je mysleny uprimne, tak je velmi vtipny!