Thursday, January 20, 2011

Len tak


Behala som dnes po obchodíkoch a vyžívala sa v malých vecičkách. Milujem papiernictva. Ešte viac, keď si z nich niečo nesiem domov. Napríklad dnes farebné farbičky-čarbičky. Síce budú pracovné, teda slúžiť hlavne na projekty do školy, ale aj tak. Papiernictvo. Farebné papiere. Vodové farby. Atramentové perá. Akrylky. Denníčky všetkých možných rozmerov a štýlov. Ceruzky, pre tie mám slabosť. Rôzne druhy papiera. Najradšej mám ten na vodovky. Drsný a hrubý(nie to, čo si myslíte). Pohľadnice, ktoré dokážem čítať hodiny.
A potom, papiernictvo bolo vlastne časťou kníhkupectva. Všetky chcem! Preto ich postupne skupujem, aby som, keď budem mať konečne voľno - prázdniny, dovolenka, dôchodok, všetko jedno - mohla s nimi tráviť všetok voľný čas. Teda nie všetok. Polovicu. Druhú polovicu venujem štrikovaniu. Ale áno, ešte ma to drží. Včera mi došiel domov balíček z Číny s asi 10 pármi bambusových obojstranných ihlíc. Juch.

Moja dôchodcovská zbierka

Ale teraz je štvrtok 20-teho januára a ja už fakt vážne úplne naozaj musím začať pracovať na mojom "horskom" projekte. Teda na chate v horách. Áno, dobre vidíte, musím "postaviť" chatu v horách. A samozrejme odsledúvavam chaty rakúske a slovenské. Ich základné princípy, použitý materiál, orientáciu a umiestnenie. Nápadov milión, problém je, že musím ísť len s jedným. Túto navrhovaciu fázu považujem za najťažšiu. Rozhodnúť sa. Ak som už v druhej fáze, život je (skoro) gombička. Lenže ja sa do druhej fázy musím umelo dopracovať už zajtra. Cez víkend musím urobiť všetky technické výkresy a vyrobiť skúšobný model. V utorok kritika.
A aby nestačilo, musela som si pridať polienko do ohňa. Idem sa rozpísať na určitý verejný server o "Študentky v Anglicku príhodách a skúsenostiach". Tak aby som sa do toho pustila ešte dnes. Lebo veď vravím, že už fakt vážne úplne naozaj musím začať makať na projekte.
ALE, tých 52 článkov dám aj keby gravitácia mala prestať fungovať. Minulú noc som totiž mala sen o konci sveta kvôli zmiznutiu gravitácie. Vám ani nevravím, aký bol ten sen surreálny. Niečo neskutočné.

1 comment:

dreamworld girl said...

aj ja som papierensky maniak :)