Tuesday, January 11, 2011

I'm a nerd and I'm proud of it


21.30 a ja som naučená na zajtrajšiu skúšku. To zírate, čo? Aj ja zíram. Síce neviem všetko odrapotať od A po Z, ale viem, že to dám.
Prečo je celý systém naopak? Podľa mňa by sme si mali užívať a cestovať do 30-ky a potom začať študovať. Viac si to študovanie totiž teraz vážim. A nie je to len tým, že platím ročné školné 3400 libier. Fakt, podľa mňa je to celé na hlavu. Ako mám dovolenkovať a chodiť po svete v dôchodku? Veď vtedy je už človek unavený zo života a je rád, že nepotrebuje plienky na zadržiavanie moču a že si môže dať popoludňajšieho šlofíka.
Tak! Cestovať a baviť sa do 30-40, potom začať študovať a tak pracovať. Aspoň do 70-ky. Veď koľko filmov bolo nakrútených o dôchodcoch, ktorých nik nechce a sú odložení na stranu, celí neužitoční a smutní. Takto by sme sa neodkladali a boli si užitoční až do hrobu. Žiadne miesto pre smútok a sebaľútosť.
Ha, ako som to celé pekne vymyslela. :) Podobné chobotiny mi chodia po rozume, keď som nad prednáškami strávila posledné, ehm, skoro 2 týždne.
Tak úspešné skúškové vám (si) želám.
Brú.

3 comments:

dreamworld girl said...

drzim palce :) xx

wicked lady said...

olala, dufam ze ti to dneska mysli, ja uz sa chystam zacat...no, o pol 12. asi mas pravdu ze by som si v 30. studium viac vazila, teraz sa mi iba nechce :D

wicked lady said...

snad ti to slo lepsie nez mne dneska =)