Saturday, June 4, 2011

Denník násťročnej - 6.časť






14.5.1995
Dnes to Jana Peťovi vysvetlila osobne. Dali si pusu na rozlúčku a každý išiel svojou stranou. Kiežby všetky rozchody boli také jednoduché.
Dnes ma mama ostrihala a Patrik mi pochválil účes. 2.mája som dostala M-ko a 6.mája sa mi skončila. :D

20.5.1995
V štvrtok sme už boli v Senici. Cesta trvala 9 hodín. Kokos, kdeže diaľnice vtedy. Stihla som prečítať knihu (Love story). Obedy, raňajky aj večere máme super. Včera sme hrali prvý zápas s Malackami - prehrali sme 3:2. So Senicou a Malackami sme hrali super, ale boli tam sprostí rozhodcovia - somári.
Bol tam aj jeden zlatý chalan, ale sprostý. Začali sme si odbíjať loptu, ale museli sme už hrať, tak sme sa stretli až na druhý deň. Potom si tam oblizoval pery a mal debilné reči. Nechutní chlapi.

29.5.1995
Rozhodla som sa, že zajtra pôjdem do školy. Akoby to bolo na mne. Haha. Ale to bude posledný deň v tomto týždni. V stredu sú skúšky, vo štvrtok 1. jún a v piatok ideme na okresnú olympiádu vo volejbale.
Silvia mi dohodla rande s tým chalanom, čo bol na atletike. Nechutný je teraz, po 15 rokoch. :)

3.6.1995
Včera som bola von, ale Peťo neprišiel. (Pomôcka - chalan, čo bol na atletike) Patrik chcel chodiť s Katkou. Ona mu dnes povedala nie. Prechádzala som sa s Marekom a Mariánom. Už skôr som bila Mareka spolu s Mariánom. To čo za sadistické 'hry' sme mali?!  A Marek povedal:"Prečo jej radšej nepovieš, že ju máš rád?"Ja Mariána nechcem. Juj, to si pamätám, že som nevedela, čo povedať. To bolo trááááápne. Napriek tomu, že som ho bila a v tom veku, keď ste niekoho bili, alebo oni vás, to znamenalo, že ste do neho. Ja som bola divná. Na rovinu všetko. Nie nejaké opačne otočené prejavy lásky. :D
Dnes sa skončil Baywatch. Bol perfektný.OMFJ! Dúfam, že tento týždeň prežijem. Chcem mať dvojku iba z fyziky! I'm a celebrity, get me out of here?

5.6.1995
Včera som bola v parku na tých slávnostiach. Boli sme aj na futbale. Bol tam jeden zlatý chalan. (V tej dobe boli všetci chalani zlatí.)Mal čierne vlasy, hnedé oči a krásne opálenú pokožku. Nechápem, prečo potom väčšina mojich frajerov boli blonďáci s modrými/zelenými očami, keď môj ideál krásy bol presný opak.
Stále na mňa pozeral, ale nie som si istá, či na mňa.   Toto nepotrebuje komentár. Váľam sa z tejto vety. :D
Bola som si po fotky na tablo. Celkom dobre sa tam ksichtím. Za hodinu idem k Janymu, lebo ma pozval na narodky. Jany je buchnutý do Kiky!



8 comments:

Triss said...

Skaping! Najlepsie su tie hlasky kto bol do koho a preco a kto na koho kukal a kto koho bil :D To jak keby som si citala zapisky z vlastnej puberty (ci dneska sa tomu hovori uz teenage obdobie? jedno, ja som bola v puberte)
A ja som riesila este take, ze preco na mna pozeral a ako na mna pozeral a ked na mna pozeral, preco nic neurobil a je to deebiiil.
Prosim si viac!

KS said...

Chachahcha! Pokokot vtipne! Aj ja som si pisala do dennicka, ze kedy som to dostala a kedy mi to skoncilo...co som nemala kalendarik?

Triss said...

Inak, Vodnarka, neviem, ze ci si si vsimla, ale zasa som obnovila cinnost mojho osobneho blogu, takze uz nemusis citat o knihach ak nechces :D

www.seastar-wish.blogspot.com

dreamworld girl said...

:DDDDD namakane toto som mala citat rano ked mi bolo depkoidne :)

Vodnárka said...

No vidim, ze sa za seba nemusim hanbit, kedze skoro vsetky mate takmer zhodne zazitky z detstva/puberty. :D
Jo, preco ten menzes do dennika? :D

wicked lady said...

pocuvaj ty si mala furt nejakych chlapov tam...a ja som mala furt depky ze ma nikto nechce, so mnou sa nikto nechodil prechadzat, my sme (teraz to priznavam) sledovali chalanov v poluse. (omfj, to bolo tak traaaapne, jakto ze nam to nedoslo vtedy)

wicked lady said...

no prvy bol morrison a druhy by bol poliak. ale bozkavanie sa nerata :D

wicked lady said...

no pravda, nebolo nic, vobec nic...ale report o rakusanoch by som aj mohla, lebo tam je neikolko zabavnych veci :D