Monday, April 26, 2010

(14z52)Prekvapujúco-beznadávkový článok alebo dnes som nenatrafila na idiotov


Celulitída, strie, červené žilky, suchá pokožka. 30-ka na krku je synonymom  všetkých menovaných. A bohužiaľ si na takýto slovník musím zvyknúť. Respektíve sa ho snažiť aspoň kúsoček oddialiť.

Pamätám si presne, ako to celé začalo. 25- ka na krku, prvá sedavá práca po skončení univerzity a už som sa viezla. Nenápadne, pomaličky. Vysedávanie na riti, žiadny pohyb okrem behu na 50-ku, pravidelné obrie obedy v reštauračke oproti kanclu, pravidelné večerné posedenia na kofole po práci. V kúpelni by ste našli tak maximálne sprchový gel a šampón. A keď sa mi chcelo, som sa natrela dokonca telovým mliekom. Raz za mesiac. A čo je najdôležitejšie - teraz dávam radu všetkým 20-kam, aby sa poučili na mojej chybe. Nemala som ŽIADNE zrkadlo väčšie než 19-palcový monitor. To je zásadná chyba. Zrkadlo, ktoré potrebujete na testovanie sa začína od koberca a končí nad vašou hlavou. Teda aby ste sa v celej kráse videli. Ja som si naivne myslela, že ešte stále môžem zjesť, čo si len zmyslím a nebude to mať žiadny účinok na mojej váhe. Ako som sa len mýlila. Po 25-ke sa to celé - "začínam sa podobať na svoju matku, ble" - zobúdza a samozrejme VEĽMI nenápadne. Pokiaľ nemáte spomínané veľkoplošné zrkadlo.

Čiže som nenápadne za 2 roky strávené v kancli pribrala asi 9 kíl. A ani som si to NEVŠIMLA! Pokiaľ niekto doma nevyrobil rodinné foto a vtedy som sa uvidela. To odkiaľ tá riť a tie stehniská? A z tricepsov bol zrazu cmar. Kde sú moje svaly? Čo tam robia tie želatíny?

Vtedy som ešte netušila, že bude už len horšie. Ale predtým muselo byť lepšie, aby sme ostali v karmičke. Presťahovala som sa do Englandu a čuduj sa svete, za rok som schudla 10 kíl. Čiastočne zo stresov o svoju budúcnosť, čiastočne z boyfrienda, ktorý ma dostával do nenormálnych stavov. (My sme to mali totižto úplne obrátene, žiadne romantické prvé mesiace. My sa k lepšiemu ešte len približujeme zo sračiek, na ktorých bol tento vzťah založený).To boli časy, keď som žila len na káve a cigách. Do toho sem-tam frankfurtské párky, čo sa mi najviac podobobali na spišské. Mňam.




Taká som bola so sebou spokojná. Žiadna posilka, žiadny jogging a iné nudné repetatívne činnosti. 54kg - oné zrkadlo v dočasnej kúpelni bolo, takže som sa po sprche kochala nad telom, aké som hádam nemala od 15-tich. Dokonca tam bola aj váha, tak som každý týždeň čekovala, či sa mi to fakt len nesníva. Nevadili mi ani poznámky kamošov, že som vychudnutá. Konečne som mala TELO bohyne. Až na tie moje miniatúrne lentilky, ehm. O tom potom.

A potom som prestala fajčiť. Ó áno, aké to je super, aká som JA super, zvládla som to, po 12 rokoch šlukovania. Nasledoval ďalší podstatný krok a to nasťahovanie sa ku boyfriendovi, ktorý ma napchával žrádlom a napchával a momentálne plačem od zúfalstva ako sa ja snažím napchať do riflí z minulého leta. Sedem kíl naspäť za amazing 7 mesiacov. Postavím sa pred zrkadlo, ktoré má boyfriend v spálni. (Áno, chlap má TO zrkadlo a ja som žila svojich 29 rokov len s malým zväčšovacím na jebáky na ksichte.)

Takže sa postavím a civím na tie stehniská a kolená, civím na tie "kuracie" nohy - viete, ako kuracia nôžka na nedeľný obed. Členok žiadny a stehná jak od šprintérky na 100 metrov. Akurát že namiesto svalov je tam želatína. Celulitída je už viditeľná bez stláčania kože. Len si tak trochu pohupsám a už sa vystavuje. Na zadok pôsobí gravitácia viac a viac....

Preto tie hodiny tanca, preto tenis cez víkend a preto 10km chôdze do a z práce. To len aby som si UDRŽALA váhu. Na chudnutie by som potrebovala asi 50km denne a 10 hodín tanca týždenne. A kúpeľňa? Potrebujem pomaly príručný cestovný kufor na všetky prípravky, ktoré na seba cápem.
Na takéto: sprchový gel, masážna rukavica, telový píling, telová zvlhčujúca pena, píling na tvár, pemza, šampón, kondicionér, vosk na fúziky, pinzeta na chlpy náhodne pohodené po tele - áno, testosteróny sa hlásia. Po sprche: telové mlieko spevňujúce - masáž, hydratujúci krémik na tvár a krk- denný alebo nočný, nočný krém na ruky alebo denný krém na ruky, nočný krém na chodidlá. Ach jaj. Keď na to tak kukám, vyzerá to, že len samotné sprchovanie mi zaberie pol dňa.
Hej, máte sa načo tešiť, dvadsiatky. :P

Prečo by som do seba nenatlačila počas písania čokoládový Trifle, že áno? No a čo. Nemôžem si predsa odoprieť všetky dobré veci na tomto svete. Okašľať aj celulitídu a starnutie. (Na 5 minút). Pretože zajtra budem zase ochkať na váhe. A pred zrkadlom.
Ináč odporúčam Sanctuary Spa Covent Garden kozmetiku. Veľmi príjemná. :)

10 comments:

wicked lady said...

:DDD sorry, ale strasne je to smiesne. aby si si nemyslela, ze my dvadsiatky to mame lahke, ja zavidim takym ako si pravdepodobne bola ty, teda ak si mohla jest co si chcela. ja sa citim zufalo tlsta od svojich 6 rokov (asi to mam zdedene a ked som si v 13 - citlive obdobie - s mamou kupovala jeansy, co bolo strastiplne podujatie, a ona na cele kenvelo otravene zahucala, kym som bola v kabinke, ze kym neschudnes, ziadne ti nekupim, tak uz to islo ken dolu vodou), such ukozu mam tiez, a preto som mastickarka, mam trilion vselijakych kremikov (od tohto tyzdna dokonca aj nocny a ocny, uz mi to pride chore) a masticiek a samponov a prirucny kufor na kozmetiku nosim tiez a seci si zo mna robia srandu ale co ma clovek robit ked ma zlu plet, a este aj suchu kozu zaroven??
o celulitide s anejdem zmienovat...zatial nie je akutna, ale coskoro bude (boze ale co bude v 30tke?)
vela zdaru! =)

dreamworld girl said...

ved cela prva veta je ako nadavka :)


btw. si stazuj, kks ved si chrda jak soletka, a svaly vypracujes raz dva, no a celulitidu nemaju len chlapy, retusovane modelky a male deti :), patris do niektorej z tychto kategorii??? tak co hehe...

ale inak mne sa tiez kupelna po 25 zacala zaplnat a mam pocit ze polovicu zivota stravim v kupelni kremikovanim odchlpovanim stale vacsej plochy tela, pilingovanim a inym osetrovanim od koncekov vlasov po prsty na nohach to je fakt...

KS said...

Neznasam chlpy a som mastickarka uz od detstva, lebo najprv ma postihla sucha koza a potom mastna koza a pekne sa to skombinovalo a tlsta som tiez, a asi od dvanastich, ked mi otec povedal, ze nejak si pribrala, nemozes tolko jest, mam aj mindraky. Boze, a mam kozy decka a to je uplne hrozne, lebo na to nestaci podprsenka, na to treba zdvihak. Len sa raduj zo svojich lentiliek, lebo ja v tridsiatke si ich budem vozit na furiku, alebo prehodene cez plece, alebo take nieco podobne lukrativne.
Ale ten clanok je velice humorny :-D

Anonymous said...

Ja sa na to isté pozerám úpne inak. Ženy majú mať oblé tvary. Inak nepôsobia žensky. A celulitída? Veď je úplne prirodzená. Len chlapi, deti a retušované modelky ju nemajú. Ak žena nemá celulitídu pôsobí chlapsky alebo infantilne alebo nereálne. Ani jedno sa mužom nepáči. A ešte čosi. Žena až po tridciatke je ženou "naplno".

Vodnárka said...

Vitam chlapsky nazor do zenskej komunity. :) Ale vies ako, my zeny nikdy so sebou spokojne nebudeme. Neide ani o to pacit sa chlapom ako o to, pacit sa samym sebe. :)

dreamworld girl said...

Chlapec milujem ťa ;) a tebe podobných

KS said...

Kriiiste pane, keby som vedela, ze si to precita daky chlap, tak sa tak explicitne nevyjadrim...

dreamworld girl said...

chantal :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

koniec zenskym vykecavackam, ides sa namalovat co??? :DDDD keby ta nahodou pri tom ten citatel videl :)

KS said...

Och, to je jedine moje stastie, ze ma nikto nevidi, ked tu po veceroch vysedavam, s hroznymi vlasmi, v starom tricku a prinajlepsom s maskou na ksichte, no podivana za milion...aj ked naslo sa par takych, co ma nutili zapnut si webkameru, az dokial som nevypla ja ich...:-D

Liliana said...

no horsie je ked ty sedis upravena doma pekne a tvoj chlap vo vytahanych teplakoch sa vyvaluje na gauci s ovladacom a ani ta nevidi :)))