Monday, May 3, 2010

(15z52)Zahrievacie kolo



Nemám čas. Nemala som ho celý týždeň. Volám to, že zahrievacie kolo predtým, čo príde koncom septembra. Začne škola, 4 joby zredukujem na 3 a dve kávy denne asi na desať. Ale preboha ako to budem robiť? Poraďte mi ako, keď som už teraz po jednom trápnom týždni vycucnutá jak fľaša minerálky ráno po alko-párty?
Aj tu, aha, idem sa rovno ulievať a hádžem len obrázky. Toto sú prosím pekne pohľadnice, keď ste totálne na mizine. Musela som byť kreatívna. Teda, ehm, snažila som sa byť.

Narodeninové pre oca a dedka. No čo vymyslíte chlapom? Dedko má rád prírodu a chodieva do lesa. Foter je rybár, keď má voľno.

Toto bolo úplne spontánne počas rozhovoru v kuchyni so spolubývajúcou.
Následne sedela pohľadnička asi 2 mesiace na stole v jedálni, kým sa nerozhodlo, komu pôjde.



A hento je pre sesternicu, bratranca a tetu zľava doprava. Viem, tá vpravo vyzerá akoby sa mi už nechcelo. A veru že sa mi nie, keďže bola posledná.


Dnes to vidím na viacej obrázkových článkov, lebo táááák nemám čo povedať. Teda vlastne, som len unavená vypotiť viac slov ako opisy ku obrázkom. Soráč.


1 comment:

dreamworld girl said...

paradna ta s rybami :) lajk