Sunday, January 30, 2011

Surpriiiiiiise!


Najväčšie na svete. Tento víkend je plný prekvapení. A vo všetkých má prsty boyfriend. To najväčšie a najneočakávanejšie prišlo dnes.
Ako vždy, mám veľa práce do školy a tak som aj dnes ráno makala. Včera sme si dali na chvíľu pauzu a šli do kina a na večeru. Čo by ste tipovali, že som strašne túžila vidieť? Až tak, že som na to musela ísť do kina? To je hádanka. Odpoviem v diskusii.
Dnes som sa vybrala do univerzitnej knižnice, lebo som potrebovala vytlačiť moje finálne výkresy na projekt, ktorý musím zajtra odovzdať. Boyfriend bol dnes veľmi milý, poupratoval byt - sám od seba! Vyčistil klietku pre degúšov, ponúkol sa, že pôjde so mnou do knižnice.
Keď sme sa vracali domov, viedla som monológ o rozložení práce na dnešok a zajtrajšok, keďže mám ešte deadline na jeden projekt v utorok.
Prechádzame cez cestu okolo malého billboardu. Vidím spoza neho trčať nohy, pomyslím si niečo o anglických tínedžerkách - neviem prečo. Keď tu zrazu spoza billboardu: Poc túúúúú, poc túúúú! (to je náš typický pokrik doma - hláška z nejakého filmu, už nepamätám)
Obzriem sa a tam moje SESTRY celé vyškerené. Oči mi vypadli rovno na chodník a to sme sa už stískali a plakali všetky tri.
Segry komunikovali celý týždeň s boyfriendom, aby ma prekvapili. Lístky na lietadlo objednali ešte v novembri, aj pre mamu.
Za rohom stála mama s ocom. Ľudia, to bol taký šok. Neviem to prirovnať k ničomu, čo som doteraz v živote zažila, ale fakt absolútne k ničomu. Kľudne to môžem označiť za najväčšie superprekvapko môjho života. Segra sa udrbávala celé poobedie z môjho výrazu v tvári. A samozrejme ma patrične imitovala.
Mama dokonca urobila moju obľúbenú nepečenú tvarohovú tortu, ktorú som zvykla mávať na každé narodeniny. A priniesli uvarený obed, mňamky.
Už mi je jasné, prečo boyfriend ráno upratoval sám od seba. :D

Ja som TAKÁ šťastná, že mám normálne v paži (prvýkrát) všetky zadania do školy. Dokonca aj dochádzku. Úplne všetko. Práca môže tentokrát počkať. :)

2 comments:

Triss said...

Mam slzy na krajicku. To je krasne od boyfrienda. A tesim sa za teba. Vyzera to, ze tento rok mame vsetky vodnarky super narodky.

P.S.: Poskrabkaj za mna degusiky za uskom ;)

Vodnárka said...

:) Poskrabkam.