Sunday, January 30, 2011

Život študenta


Keďže som si dnes dala offa (Ešte stále sa neviem spamätať z nečakanej návštevy) a okrem toho zajtra - v deň mojich narodenín, budem zavalená univerzitnými starosťami, rozhodla som sa, že dokopem aspoň jedno moje predsavzatie do šťastného konca. Keďže som typický Vodnár a nedokončím nikdy nič. Hoci toho začínam strašne veľa a furt.
Chcela som tu už dávnejšie hodiť zopár fotiek mojich prác do školy. Veľa sĺz som kvôli nim vyronila a na tvári sa mi vyhodila minimálne jedna vráska za posledný polrok. Tak prečo sa s vami nepodeliť s mojou "krvou a potom"? Nič svetoborné, prvý semester, prvý ročník, ale tak snažím a zlepšujem sa.

Plážový domček s priemerom tri metre. Náš prvý ozajstný projekt. Avšak neviem sa s ním vôbec stotožniť. Myslím si, že to bolo kvôli tomu časového rozpätiu. Vystresovaná, prvý projekt, neviem ako navrhovať, ale do týždňa musím prísť s návrhom kvôli zápočtu. Tento projekt BOLEL.

Toto je prvý technický projekt - výkresy a model už existujúcej budovy v Portugalsku.






Toto bolo o historických a moderných budovách. Mali sme si nájsť z každej jednu podľa chuti a urobiť o nich esej + škice + fotky. Bolo to moje prvé A - cítila som sa totiž ako ryba vo vode a veľmi si tento projekt užila.

  Historická stavba.

                                                                  
Moderná stavba






Abstrakty




Najlepšie na koniec. Model je dokonca náš univerzitný recepčný, takže si ho od danej hodiny samozrejme vždy predstavím nahatého, keď ho vidím stáť za pultíkom v škole.


3 comments:

wicked lady said...

aka spravodlivost...my v skole robime picoviny a vy kreslite nahatych muzov...tsss, prehlasim sa tam! :D

Vodnárka said...

Neboj, o nic neprichadzas. Vsetci chlapi, co chodia na akty su nechutni vychrtliaci, co sa kochaju svojim telom. :) Este nikdy sme nekreslili zenu. Zeny exhibicionistky je tazke zohnat. A podla mna je ovela lepsie kreslit nieco krasne zaoblene ako tych vychrtliakov zahladenych do seba. :)

KS said...

Jej, ty krasne kreslis! Mne sa ta plazova chatka paci a aj ta historicka budova, na modernu architekturu moc nejsom, ale paci sa mi, ako zivo si ju nakreslila, ze sa rozsiruje smerom dovrchu, ako keby isla sa dvihnut a ist dakam do prec. :-)