Thursday, December 30, 2010

Reklama


Neviem, či na Slovensku táto reklama bežala alebo beží, ale mňa furt chytí záchvat smiechu, keď to pozerám, alebo keď počúvam svojho irackého lektora, ktorý má ten istý akcent ako Alexander - the meerkat.  (Ako do prdele sa povie meerkat po slovensky?) Hoci Alexander je z Ruska, nie z Iraku. Keď na prednáške zadrbe: kompééééérrrrrr the híííííít transferrrrr.(Lektor, nie Alexander) A ešte revižn šíííííííííííííííííííííííít - a šíííííít má zafarbenie stupnice do re mi fa so la si do. Zdola nahor. Koňec. Keďže ako správny bifľoško sedím v prvej rade, musím sa veľmi držať, aby som mu neoprskala okuliare. Fuj, ale som hnusná. Ale keď on je taký zlatý s tým akcentom.
Tak sa pobavte so mnou. Ja to viem naspamäť a boyfriend sa len uškŕňa, keď to rapocem počas reklamy.



A čítať aj nižšie. Dva články za hodinu. Che. Už len 16 a som tam. :)

1 comment:

dreamworld girl said...

u nas nechodi ale pozname z netu :), v irsku som sa na tom tiez supovala s kamosom, sme si to pustali dokola, vsetky spoty :)