Sunday, November 28, 2010

Vianočná nálada



Tak sme sa s boyfriendom rozhodli prevetrať čapice a hor sa do mesta na trhy, kuknúť klzisko a obchody. Vcentre mesta nám vyrástol obrovský akože ihličnatý strom. Akože preto, lebo je to len milión vetvičiek pozbíjaných do tvaru stromu. No a v tom strome sedí Santa peďák a chodia k nemu deti sadnúť na kolienko, čoby to teda na tie Vianoce chceli. Ale najprv musia rodičia vycálovať 4.50!!! za každé dieťa. Čo by na to taká opatrovateľská rodina povedala, čo má na starosti 10 hladných krkov!!! No a predstavte si, že dvaja dospelí, teda rodičia majú vstup s tým jedným deckom zadarmo. Hahaaaaaaaaaa. Ta sme še pobavili. To asi chcú ochraňovať Santu pred možným obvinením z pedofílie.

Tak vravím boyfriendovi, poďméééééé, ja chcem sedieť Santovi na kolene a povedať mu, že chcem pod stromček nový vibrátor, lebo starý sa mi pokazil z častého používania!!! Boyfriend skonštatoval, že vidieť Santov výraz mu za tých 4.50 stojí a tak sme tam teda nevkročili, keďže skutek utek. Nemám gule na také. Ale myšlienka je to pekná, nie?

Mimochodom my tohto roku Vianoce úplne ignorujeme, keďže sme obaja študenti a nemáme ani na lístok na vlak (o lietadle už ani nehovoriac), takže si pekne užívame prechádzky po meste bez stresu, čo kúpiť pod stromček fotrovi ( ponožky či tepláky to boli minulého roku?) alebo aký mám rozpočet a na koľko ôsob mi to tohto roku vyjde. Nič, vytešujem sa z pohľadu na iné vystresované ksichty a mám všetko v paži. A viete, že sa mi to páči? Už sme s boyfriendom zrušili aj trápneho Valentína. Neznášam rozmýšľať 3 mesiace po sebe nad originálnym darčekom.
Niekedy rozmýšľam, že tým Jehovistom celkom závidím.


3 comments:

wicked lady said...

hahahaha skoda ze ste nesli to by som teda aj ja chcela vediet jak by sa tvaril :D ale styri a pol libry, co im hrabe? za posedenie na kolienku? kks...to si v bare mozes sadnut hockomu na kolienko a zadarmo, mozno ti este aj nieco kupi a bude mat minimalne cerveny nos ako rudolf a mozno aj cervenu capicku...

Vodnárka said...

hahahahaaaaaaaaaaaa. Cevenu capicku. Ja nechci cepicku, ja chci bez cepicky. Bez cepicky to bude za pjetset. :D

dreamworld girl said...

teda fakt si mala ist, to stoji za ten trapas, a k dokonalosti by to prislo vtedy, ked by si dalsi semester stretla "Santu" na prednaske coby prednasajuceho hehe :DDDD