Friday, December 31, 2010

Bilancia

Takto presne 31 dní pred mojimi 'nechce-sa-mi-ani-povedať-koľkými' narodeninami som sa rozhodla urobiť si bilanciu posledných 11 mesiacov v roku 2010.

Počet prijatí do zamestnania:  4
Počet zamietnutí: 1 - práve ten jeden job, ktorý som naozaj chcela
Začiatok (m)učenia
Počet tetovaní: stále nula, ale v budúcom roku to zmeníme
Počet nových piercingov: 1 , v celej domácnosti: 3
Počet napísaných sťažností na rôzne miesta: priveľa
Počet vybavených sťažností: primálo
Počet vyfajčených cigariet: do 10 kusov
Počet nabratých kíl: to teda len šepkám: 10
Farby vlasov: blond, tyrkysová, ružová
Aktuálna cifra na bankovom účte: -60 - žiadna zmena oproti minulému roku, žiaľ
Nacestované: ak nerátam krátke výletíky v rámci UK a jednu krátku návštevu Slovenska, nula bodov
Počet získaných mozgových buniek:0
Počet stratených mozgových buniek:10 -minimálne
Počet naučených nových jazykov: 0 - napriek záväzku naučiť sa španielsky pred 30-kou
Počet obývaných bytov, domov: 3
Počet domácich zvieratiek: +2 a jeden chlap
Počet prečítaných kníh v slovenčine: 3 a s potešením
Počet sĺz preliatych za nespravodlivosť a z bezmocnosti: tak 10 vedier - aj keď nerozumiem, ako som potom mohla pribrať 10 kilo?!
Počet naučených nových programov: 2,5 - tu sa ukazuje vodnárizmus - nič neviem dokončiť
Počet hacknutých bankových účtov v domácnosti: 1 :(
Počet nových obľúbených seriálov: 3 - Flash Forward, Desperate Housewives a Big Bang Theory
Áno, Zúfalé manželky prišli oneskorene. Dlho som sexistickému seriálu odolávala.
Počet staro-nových obľúbených seriálov: 1 - Gilmore Girls
Odmietnutia na žiadosť študentskej pôžičky: na všetkých frontoch
Počet rozchodov: 0
Počet vyplatených pôžičiek: 1
Uštrikované čiapky: 4-krát tá istá +1, ktorá slúži naším degu ako postieľka
Uštrikované ponožky: 1 - tiež skončila došťatá a rozdrápaná v degu-klietke. Hlavne, že im bolo teplo, smrad im nevadí.:)

 Nemastný-neslaný rok, čo poviete? Aj dobré, aj zlé sa stalo, ale asi to tak má byť. Keby mi bolo dobre furt, unudila by som sa k smrti. Treba primiešať do tej životnej polievky aj trochu korenia, nie? 
(Ja viem, aj tak by som chcela mať aspoň prácu, čo ma baví a vlastný bytík s boyfriendom v interiéri. A štrikovacím kútikom, alebo rovno umeleckým štúdiom. :))

Pohodový nový rok 2011, nech už prinesie čokoľvek. (Len pekne prosím, nie ďalších 10 kíl. )














 

4 comments:

dreamworld girl said...

najs mici, aj tebe :) cmuk do UK

wicked lady said...

dala som ti secko okrem cele zle, lebo som sa nevedela rozhodnut =)
ja ked zacne skuskove, tak tiez u mna zacina zvysena produkcia clankov na blogu :D a uz som si aj nechty nalakovala a tak a o piatej idem ucit, ja neviem, sak sa mi ani neoplati zacinat... :D

wicked lady said...

su to kokoci. ale tak raz som zbalila anglickeho zenicha a vtedy nam aj volaco kupili. ale pravda ze oni sa vzdy tak tvaria...kks ale jak oni ta mohli nechat zacvakat hento vsetko? to je ale drzost...sak ja som hentoho potom poslala do kelu ked z neho nic nekaplo, co si mysli ze svojej spolocnosti nemusi nic kupit a bude sa s nim bavit len tak? :DDDD taliani nam kupili pit a este boli aj sarmantni. (no a ten cernoch...to su tie najebane napady :D nenapadlo ma nic logickejsie. mala si vidiet jak sa tvaril, prekvapeny ze preco by mal byt z afriky, ale tak ked sam to nechape, ja mu to mam vysvetlovat???)

wicked lady said...

priezvisko :DDD samozrejme uz sme stihli so chantal riesit aka by to bola hanba na facebooku (je jasne ze mam pomylene hodnoty ale co uz) keby som sa zanho vydala :D teda ne ze by to hrozilo hahaha