Thursday, December 30, 2010

Anglický univerzitný systém - kto už je naň zvedavý?


O tom som už chcela písať strašne dlho, lenže keďže momentálne sedím nad papiermi na skúšky a inými blbosťami, jasné, že sa tým nebudem zaoberať ešte aj v blogu. Ale som vás odrbala.
Čo ma trápi omnoho viac je, že v budúcom roku budú koncertovať ŠTYRI z mojich  TOP5 skupín, ktoré by som chcela vidieť naživo. A ja uvidím len jednu z nich. Lebo časopriestor a financie. Prečo, prečo mi to robia?
A aj by ste asi chceli vedieť, že čo je v mojej TOP5?
5. Rage against the machine
4. System of a Down
3. Metallica
2. Red Hot Chilli Peppers
1. Foo Fighters
Number one forever: Nirvana - ale tak tých si môžem už iba na DVDčku pozrieť 'naživo'.
S boyfriendom sme horko ťažko naškrabali na Foo Fighters (Daaaave, yes) a Iron Maiden. A zvyšok budem musieť oželieť, lebo na to, aby som videla 2,3 a 4 by som potrebovala asi 2000 libier. Z čoho je asi 1000 na letenku do Japonska na RHCP.:)
Ale to nie je fér, lebo zvyšok hrá po festivaloch v Anglicku. A chápete, System of a Down sa dali dokopy a Red hot chilli peppers to pravdepodobne tiež dali dokopy, keďže ich John minulého roku opustil. A kto má, kurva, vedieť, ako dlho spolu ešte vydržia? Budú to ich posledné koncerty, teda moja posledná šanca vidieť ich naživo? Ach jaj. Ťažký to ja mám život študentský. Do pierdolky. Ja chcem zarábať veľa lóve a chcem ísť na všetky. A ešte chcem stroj času a vidieť Kurta naživo. Bodka.

A teraz vy. Napíšte mi vašich TOP5 skupín ever. ;) A popri tom si môžte popočúvať moju najobľúbenejšiu tu:


2 comments:

dreamworld girl said...

nirvana,
zona a,
kabat,
perl jam,
U2,
soundtrack Amelie z Montmartru,
flogging molly,
slobodna europa,
zepelini,
deep purple,
queen (ja viem) :D,
sex pistols,
mark knopfler,
dire straits,

aha TOP5... sorry, a ešte ich je tam veľa veľa :), a poradie je nahodne... veru... nemam top 5, urcite by som to poporadi nedala nikdy, na to som prilis vodnar :)

Vodnárka said...

He, ja v tom mam uz davno jasno. Ked uvidim tych 5 mozem pokojne aj zomriet. :)Tiez sa mi paci aj dalsich milion skupin, ale nie az tak, ze by som ich musela vidiet nazivo.