Sunday, December 26, 2010

Naše prvé romantikuš 'Vianoce'

Áno, viem, spomínala som, že Vianoce tohto roku ignorujeme. Aj sme. Čo sa týka darčekov a nákupov. Ale jedlo si predsa nemôžme nechať ujsť. Aj keby na školné nebolo!
Navarila som kapustnice ako pre armádu. Zemiakového šalátu ani nehovoriac. Myslím, že keby začala vojna, sme zásobení minimálne na mesiac.
Ja som si 'odvarila' slovenskú polovicu, boyfriend anglickú. A teraz sa to všetko snažíme zlikvidovať, kým sa to nepokazí.
Myslím, že problém mať nebudeme, lebo máme zajtra návštevu. Pôvodne sme mali ísť na návštevu my, ale keďže našim dvom kamarátom včera pred prípravou štedrej večere VYBUCHLA trúba, prídu oni k nám. To sa dá, že trúba vybuchne z ničoho nič? Zajtra sa dozviem podrobnosti. Našťastie sa nikomu nič nestalo, akurát si moji drahí kamaráti musia počkať na štedrú večeru do zajtra. (Dnes Claire bohužiaľ pracuje)

My sme si to s jedlom včera (áno, včera) podelili geniálne. Najprv zemiakový šalát a rybu na obed, kapustnicu na olovrant a roasted dinner na večeru.
Tuhľa, boyfriend sa snažil navodiť romantikuš atmosféru.:)

 Odmerka symbolizuje mladý pár, ktorý ešte k tomu aj študuje - čiže výbava bude musieť počkať a používajú sa všetky kuchynské pomôcky - všetkých tvarov a farieb.
 Yorkshire pudding  a gravy - sú pre mňa najlepšie vecičky z anglickej roast dinner.:)

2 comments:

dreamworld girl said...

mnam tak predsa aspon troska vianocnej atmosky :) to som rada :) ja stale postel caj, dnes bola na obed kacica, celkom bola dobra :), ale vianocnu naladu mi neurobila ani kapustnica 24 jak mi bolo zle :).. a dokonca ani darceky, tento rok to bolo cele zle... choroba je na hovno vzdy ale na vianoce este viac, ani rodinu som nesla pozriet, no skratka som outsider...


neda mi to ale verification word mam ze dedim, tak som zvedava zi ozaj niekedy nieco zdedim :) heh, dufam ze neostane len pri kvalite vlasov a velkom nose

KS said...

Jéj :-)