Sunday, December 5, 2010

Štrikovacia nálada ako sa patrí na toľko snehu

Zase na mňa došla romantika. Rozhodla som sa, že chcem krásnu zimnú čiapku s ušááámi, tak som sa vrhla do štrikovania. Počas štrikovania som došla k záveru, že by som to chcela robiť na plný úväzok. Inšpirovali ma stovky webstránok s nááádhernými vecami. Jeden príklad za všetky mám medzi blogmi, ktoré nasledujem: Fly along. Baba je strašne šikovná. Chcela by som sa vypracovať ku takému štandardu. Fakt.

Načo ja vlastne študujem ďalšiu vysokú školu, opýtala som sa v SMSke spolužiaka, keď som bola v najväčšom štrikovacom zápale. Spolužiak mal v tom hneď jasno. Veď môžeš robiť štrikovanú architektúru. (Keďže študujem architektúru) Haha. Vynaliezavý. To by boli tak krásne staticky vyštrikované budovy.

No a tuto môj úplne prvý pokus o čiapku.



Akurát, že som na nej dokafrala viac vecí, ktoré nie je vidieť takto z diaľky, tak som sa už neunúvala ani robiť dĺžku adekvátnu mojej hlave a preto plní teraz oveľa dôležitejšiu misiu.
Tuhľa:






Naše krásne degúše sa v nej ihneď udomácnili a ani za boha vyliezť. :)

Ináč skoro úplne som zabudla opísať historky s Kurtom a Davom za posledný polrok. To vám je rovno na knihu. Už ju tvorím v gebuli. Ale nateraz idem robiť gule v paradajkovej omáčke so zemiakovou kašou. (Slina mi až kvapla na klávesnicu).
Dobrú chuť si prajem.

6 comments:

wicked lady said...

hahaha...tie gule boli jedno z najnenavidenejsich jedal skolskej jedalne :D
btw to je dobre ze zasa pises, mozno stihnes aj tych 52 clankov napisat do konca roka. kedy mas vlastne tie narodky??

Vodnárka said...

Heh. Sak preto aj pisem, aby som aspon jedno predsavzatie pred 30-kou splnila. Ale este potrebujem asi 23 clankov. Haha.
Klasika, furt sa na nieco dam a nedokoncim poriadne. Cela Vodnarka.
Hej, gule som asi ani ja nemusela v jedalni. Ale domace su domace a boyfriend ich zboznuje. :)
A narodky mam 31.januara. :(

KS said...

Drzim palce a podporujem v pisani! Vydrz, Prťko, vydrz! Tesim sa, ze si zase medzi nama, co miesto uzitocnosti vypisujeme chujoviny. Nie ze by som teda znevazovala volakoho tvorbu, ale za seba tak mozem povedat.

Vodnárka said...

Dakujem Chantal. :) Ale ved take vypisanie je dobre. Lepsie ako dennik. Lebo dennik mi na moje vylevy nikdy neodpovie. :)

dreamworld girl said...

tak za prve verification word mam coccian - skoro ako cocaina :))) najs...
po druhe ta ciapka je uzasna ale ako pelech pre chalanov sa mi paci hadam este viac :)

a po tretie, uz by som bola veru rada citala nejake pikosky o degusoch, akop napriklad ocikavaju celo sedacky, este to furt robia??? :DDDDD to som fakt zrala, este ze je kozena :)

no a po stvrte, tiez som si vsimla ze si sa rozpisala a dufam ze do tej tridsiatky (tvojej) tych 52 das... ono to zae nie je taka veda :) a teraz pred vianocami uz budes mat snad aj trocha volna, kedy ides zase do skoly?

a po posledne, balik ti uz prisiel??? asi ne... dufam ze pride neposkodeny a skoro... lebo v nom je nieco, co dufam ze kym pride nezozenies :))))cmuk

wicked lady said...

jednoznACNE Z TOHO VYPLYVA ZE BOYFRIEND JE TEN PRAVY; KED JE SPOKOJNY S TYM PICUNGOM: NEVIEM CO LUDIA STALE MAJU; (dopice caps...no jebat na to, prepisovat to nejdem) sak ja aj normalne nahlas take veci hovorim, ale ked to raz napises na fejs a na blog tak uz si za vulgarnu stetku (to uz som sama tak vylepsila, lebo aj stetka by som uz mohla byt, aspirujem svojimi poctami na tento titul, chacha). aale...neprestanem picovat ani keby co bolo :D