Thursday, December 23, 2010

Ja to kašlem, aj tak budem babka štrikovačka!

Musím sa pochváliť, lebo musím. A teraz úplne seriózne. Ja naozaj rozmýšľam, že začnem biznis ako štrikovatérka. Haha. To už čo za slovo som vymyslela?
Keďže som včera polemizovala o tom, čo chcem v živote robiť a aby ma to samozrejme aj napĺňalo a bavilo, tak prečo nie štrikovanie? Nejaký šikovný webdizajn stránky, nakúpim vlnky, zavediem  poradný blog, kde sa budem za pochodu učiť a zároveň učiť iných. Jaj. Normálne tá myšlienka začína byť viac a viac reálna.
Veď štrikovanie ma baví a som úplne vedľa, keď sa prechádzam po meste a voyerujem každého ručne robené šály, svetre, čiapky, rukavice? Veď to je fakt úchylka. A chodím na stránky, čítam si o vzoroch a typoch vlny a typoch ihlíc. Úplne som uchvátená. Okrem toho, koľko článkov dokopy som tu mala o štrikovaní? Z tých 5 a pol, čo som tohto roku pozliepala?
No dobre, nechám toto nadšenie vychladnúť a keď sa podobne budem cítiť takto o rok, asi by som s tým mala niečo urobiť.
Včera večer som začala a aj DOKONČILA čiapku. :) A ona je dokonca aj nositeľná! Kuk! A poprosím kritiku. Nechcem začať s niečím, v čom som úplná katastrofa, a len ja sama si myslím aká som najsamsuper.
Takže hor sa, hodnoťte a buďte úprimné a tvrdé ženy! :D



5 comments:

Triss said...

Jej, krasna je!
Ach jaj, Vodnarka, ja presne viem, co prezivas :). Daj si aspon mesiac na predychanie a uvidis, ci nadsenie zostane alebo opadne. Ja mam momentalne fazu nadsenia knihami, citackami knih, blogmi o knihach atd. Presne sa v tebe vidim, len v inych farbach. Ja vlastne lutujem vsetkych naokolo, ktori musia s vodnarmi existovat a znasat nase sialene vykyvy posadnutosti a nadsenia, ked nerozpravame absolutne o nicom inom, len o tej jednej veci :)
Ale drzim palce, mozes mi ustrikovat dlhy sveter nad kolena s kapucou...

wicked lady said...

mne sa paci! a nehryzie to? lebo ja uz som rozmaznana svetrami z akrylu ktore su take jemne ze ked som po rokoch chytila sveter od babky, som si povedala ze cooo...to picha!
a harley s anam paci, ale tak aligac je aligac...je to smutne, ze nam zavreli jediny rockovy podnik. jediny kde nebola klimatizacia a napriek tomu tam palili barovy pult. taka rarita a zrusia ju!

dreamworld girl said...

ach tie nase obsesie :)

skoda ze nevydrzia, a hlavne ked uz sa im ideme venovat tak naozaj :) ale drzim palce, ciapka je nadherna, zacni, ved skoncit sa da vzdy, ale ked zacne clovek nieco nove robit, ma vela endorfinov a to pomaha zvladat bezny zivot pracu skolu a tak, takze chod do toho zlatko, urob blog, ved nemusis prispievat denne, zhrn infosky, urobim ti aj layout ak budes chciet, ano ano aj na tom keltskom popracujem, len teraz som v posteli s horuckou a netbookom, tak mozno poobede, sorry ze som taka nedochvilna tris :)...

KS said...

Ja hovorim ze zacni strikovat hned, kym mas nadsenie predsa, ne? Capica je poprdeli!

Vodnárka said...

A aj som zacala! Skoda, ze skola ma zamestnava viac nez dost, takze chvilky volna travim nicnerobenim. Mozno sa to teraz zmeni. Boyfriend si ziada capicu tiez, takze musim pokracovat. :)