Thursday, December 2, 2010

Bob the Second už nie je



Doplnok k predošlému postu. Náš milý Bob II to na našom dvorčeku vydržal až úžasných zopár hodín. Som z toho smutná, zase raz ma to posunulo bližšie k depresii.
Na druhej strane aspoň viem, že máme minimálne jedného suseda KOKOTA.
A tak som dumala nad tou jednou velikánskou guľou, čo z Boba ostala a dumala a prišla som na toto:
Také malé zadosťučinenie pre moju dušičku. Ja vám vravím, že neznášam ľudí.


Doplnok 4.12.2010: Bob bol 'finished' dnes ráno, na jeho mieste len jedna opustená mrkva a môj krásny nápis kúsok opodiaľ. Tam, kde stál Bob, je zaparkované auto. Česť Bobovej pamiatke a jeho veľmi krátkemu životu.

6 comments:

dreamworld girl said...

chodák Bob, ale :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD... dufam ze to bude mat pokracovanie a ze ti nieco ten curak odpise... by som rada vedela kto to je a nasrala mu na rohozku... :)

Vodnárka said...

hej,kokot jebnuty. To bude urcite ten nas vysinuty sused. hej,nasrat na rohozku.
Tak som sa vytocila dnes.

sim said...

som zvedavá či dačo odpíše :D :D ale dobrý odkaz si mu nechala :D :D :D ale isto to bol on :D

http://brigittbelle.blogspot.com/

wicked lady said...

skaping :D btw keby sa dalo tuto lajkovat komenty, tak lajkujem dreamgirl a nesranie na rohozku :D

dreamworld girl said...

aha ten v trenkach???? ten to podla mna nie je, ale kto vie... ludia su divniiii

wicked lady said...

tie statistiky najdes ked si kliknes na dashboard (alebo panel, neviem v akom jazyku mas bloggera) a tam mas take ze novy prispevok a kokociny a posledne v riadku je ze statistika, tiez mi dlho trvalo kym so m na to dosla :D ale nefim ti veri zarucit ze tam budu take vtipnosti :D