Thursday, April 14, 2011

I should have known


Chcem písať. Posledný mesiac úplne zúfalo. O všetkom a o ničom. Úplne sa to zo mňa všetko tlačilo von. Len nebol čas. Škola ma skoro zabila. Dnes bol posledný prezentačný deň a čaká ma už len jedno zadanie. Takže v podstate mám frei.
A teraz tu sedím, snažím sa spomenúť, čo zapamätania hodné som tu potrebovala za posledný mesiac hodiť a

Nič.

Asi to bude tým, že som úplne vygumovaná a všetky teda zvyšky mozgových buniek mi umreli. Keď počúvam, že v druháku si mám predstaviť prvák, ktorý mám vynásobiť s trojkou a ešte trochu pridať navrch, tak mám chuť odísť do záhradného domčeka a, a, a, pustiť si nový Foo.

Ha. A už viem, o čom som chcela písať. Viete, ja som ešte pred dvomi rokmi nebola nejaký veľký fanúšik Foo Fighters. Predsa len, Kurt bol a je moja srdcovka. Ale boyfriend ma nejak nainfikoval. A teda ich už milujem že nafurt.
Až tak veľmi, že po mojom sne s Kurtom a Anthonym Kiedisom nasledoval sen s Daveom Grohlom. Žiadne prasačiny, vážení. Všetky čisto platonické, maximálne pusa. J
A hlavne, veď náš degúš má meno práve po ňom.
Viete, ja som si Davea v Nirvane v tých rokoch 90tych vôbec ani nevšimla. Teda Ani Chrisa vlastne. Veď sme mali asi 15 a blond vlasy pod bradu v kombinácii s tými najmodrejšími očami na svete ostatných dvoch členov Nirvany úplne 'vyretušovali' zovšadiaľ.
Neviem, či mal niekto takú obsesiu ako ja s mojou kamarátkou z rodného mesta. Hoci malo vtedy asi 4000 obyvateľov (teraz má 3999 - to akože mínus JA), my sme si našli asi troch Kurtových dvojníkov. Kritérium bolo jediné, špinavý blond vlásky pod bradu a už sme sedeli v každej krčme, kde aj oni. Kurtovia mali všetci asi o 7 rokov viac ako my a boli strašne kúl, lebo húlili gandžu, počúvali metal a samozrejme lebo KURT. Kamarátka si jedného z nich dokonca aj ulovila.
A potom v 94tom, kamarátka prišla s plačom do školy, že Kurt už nie je a ešte ďalších pár rokov, presne na 5.4 chodila oblečená v čiernom. Dvojníka si nechala tiež. Na čas. Ja som nebola až taký fanatik, na mňa to prišlo len pred pár rokmi. Ale spomienky sú krásna vec.J
Keď vidím tých Kurtov dnes na mojich návštevách domova líbezného, som rada, že nás mánia prešla.

No ale späť k Foo Fighters. Boyfriend len tak úplne náhodou naďabil, že majú v kinách dokument, premietaný premiérovo a zároveň aj poslednýkrát a zhodou okolností to bolo minulý týždeň.
Musím podotknúť, Dave Grohl zreje ako víno. Podľa mňa vyzeral úplne ako orangutan vo svojich 20-tich rokoch. A už je z neho konečne chlap. Briadka a fúzy mu seknú, aj pár kileček navyše. Vlasy by si nemal nechať strihať. Už fakt NIKDY.
Takže dokument. Dokument bol tak úplne najúžasnejší, že som nechcela, aby skončil. Ever. Hltala som všetky slová.  Začali (ako ináč)s Nirvanou (ináč, vedeli ste, že Nirvana bola jeden čas štvorčlenná? Pat Smear, divná kombinácia polovičného afro-američana s blond vlasmi. TBH, vyzeral ako Gejza z osady na okraji nášho mesta)
Po dokumente nasledoval taký súkromný koncert. Oni nám zahrali ich celý nový album. Mala som pocit, akoby hrali iba pre mňa v našej obývačke. Úplne INTO YOUR FACE.
Najdivnejšie na tom celom bolo, že ten 'koncert' nahrali len 2 dni predtým ako sme si ho my pozreli v kine. Pecka!
Odporúčam ich nový album a hlavne pesničku: I should have known. Lebo tá je úplne najviac z hĺbky Daveovej duše pre Kurta. A čo vôbec. Vypočujte si ho celý. Nie je tam ani jedna jediná pesnička, ktorá by sa mi nepáčila.

And I should have known, že vypotím niečo z gebule napriek kompletnému vymretiu mojej mozgovej hemisféry.






3 comments:

wicked lady said...

diiiky za tvoje rozmile komenty. tou knihou som ti rozhodne nic nechcela naznacit, sak ty nejsi single :D aj ked ja si momentalne neviem predstavit ze budem mat 30, omg :D
btw tvoje spomienky na kurta uplne zerem...pred casom som citala about a boy a tam bola tiez jedna co milovala kurta, poznas tu knihu?

wicked lady said...

neviem o tom filme nic, ja som ani nevedela ze taky je :D
inak tie spomienky - to je super :D ja si tiez pamatam take utrzky, tiez som tuzila po takom satniku, myslim ze to bola sabrina co mala vzdy vsetko zladene, ci?
a randy zackova, punkacka, ci co bola, ked sme sa nan ne hrali najprv tak nikto nechcel byt randy a potom asi za pol roka ked sme zostarli a dospeli, tak vsetci chceli byt randy :DDD
si pamatam tu cast ze domace pravidla ked jej mama zakazovala sa poflakovat a ona potom s anavliekla do skladanej sukne (pozicanej od katie) a pocuvala operu a demonstrovala svojej matke ze sa zmenila a ona uplne zdesena ze ved takto som to nemyslela. a furt hrala na bicie :D haahaaaa, pamatam si toho mrte, je to smiesne. :D

dreamworld girl said...

chcem mat sedemnast a vo vrecku dva male kamienky... na nohach tie konverzy z kurtovej kolekcie ktore maju v mnauparku a uz na ne kukam od novembra a rukou tisnut tie dva kamienky k sebe ako kedysi, jeden som bola ja a druhy kurt (akoze sme sa bozkavali), to je moj pocit z tohto clanku a este ze mi tu sialene chybas...