Thursday, April 21, 2011

Denník násťročnej - 3. časť



19.1.95
Tak to vyzerá, že do žiadneho H. nepôjdem. Mama začala vymýšľať, že také školy sú i v našom okrese. (Akože stredné školy)
Ocko sa ešte držal. Povedal, že zavoláme do H. Ale vyzerá to beznádejne. Veľmi dúfam, že sa tam dostanem, ale je to bohužiaľ už iba na 10%. Veď vravím, že všetko sa krútilo len okolo chlapov už vtedy.

24.1 
Na vysvečku budem mať jednu dvojku. A to z matiky. Debilná učiteľka. Nech do rána zdochne. Ešte aj bola celá šťastná, že mi dala dvojku. Juj!:)

31.1
Sweet 14.
Dnes som bola šokovaná. Zobrala som si vysvedčenie a čo vidím? Jednotku z matiky. Chvalabohu, že do rána "nezdochla". Ťažké to boli časy mať vysvedčenie na narodeniny. To som sa furt musela snažiť, aby som mala samé jednotky. Ináč bolo po ptákách.
Keď som vošla do triedy, Jana, Zuzka a Alena spustili "Happy birthday".

2.2
Dnes u nás bola konečne teta a babka. Od babky som dostala keramické pero s pentelkou, knižku Lady Punk, dopisný papier. Od tety som dostala červené rifle. To boli super darčeky. Nenáročné decko, že?

12.2
Prepáč, že Ti tak neskoro píšem, ale nenašla som si voľný čas. Budem chodiť na cvičenia z matiky, alebo učiteľka ma stále buzeruje, že skúšky neurobím. V stredu som dostala z fyziky štvorku a ešte aj krik. Preto som plakala. Chúďa.
9.2 som bola v kine na Otec vagabund s Patrickom Swayzem v hlavnej úlohe. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Včera sme boli hrať na okresnom kole volejbal. Boli sme druhé. Plakali sme. No nič. Ja som isto narevala za svoj život jedno Mŕtve more. Boli tam aj chalani, čo nám za to druhé miesto zatlieskali. Jeden mi dal taký prívesok. 
Vieš, prečo som dostala z matiky jednotku? Lebo učka si myslela, že idem na konzervatórium. Ťa neporazí? Sa mi páči to rozhodovanie o známkach. Keby si myslela, že idem na gympel, dala by mi dvojku. :)


21.2
Dnes som dostala štyri jednotky. Už čítam druhú časť Nemilovaná, Čierny Anjel. Ja som strašne v tej dobe žrala Virginiu Andrewsovú. Kvety v pokroví vám niečo hovoria?
Dnes som si konečne kúpila knižku Baywatch. Mne sa vždy bude páčiť Eddy. Platonické lásky. Myslím, že sa mi z Baywatchu páčili len prvé dve série. 
Včera som mala oblečenú rifľovú sukňu, silonky, biele podkolienky, mamkine botasky, zelený rolák a nové paletko. Toto nepotrebuje komentár. Len jedno slovo. Katastrofa.
   
       



3 comments:

wicked lady said...

och to s tym revizorom je fakt hrozne, najviac by ma sralo ze za to ani nemozem. a kadejakych bezdakov nechaju ist lebo im nemaju z coho zaplatit. ty odkial vlastne pochadzas? vy ste sa s dreamgirl zoznamili az na vyske? ja som si vzdy myslela ze vy ste kamosky z detstva, z petrzky :D

wicked lady said...

skapeeem, boze milujem tento dennik.
lady punk som citala aj ja! a kvety v podkrovi, no jasne, vsetky diely, este ich mam doma. to sme raz nasli u babky a potom nam ich darovala, haha. a v jednej z tych poslednych casti sa uz mrte sexovalo a to bolo ze waaaau vtedy (som bola krpata a uz vtedy som zrala knihy kde sa sexuje...a kam to dospelo).
a debilna ucka, nech do rana zdochne :D to mi nieco tiez pripomina...(a teraz si to budu hovorit o mne)
inak co je paletko prosim ta? tie opisy oblecenia si mala z medzi nami dievcatami? oni tiez vzdy presne opisali ze mali zlate leginy a velky biely sveter a podobne chutovky :D

KS said...

Hahahaha, Kvety v podkrovi, no jasneee! Citim v kostiach, ze hlaska "Ta neporazi?" ma velky potencial.