Wednesday, December 16, 2009

Tu malo byť len, že Obrázky,ale musím to premenovať na Drííísty jednej babky




Ejhľa, ale som dnes tvorivá. Veď aspoň niečo, keď už tú prácu nemôžem nájsť. A vlastne som aj mala ísť robiť zajtra a pozajtra a už som sa tešila strašne. Hoci som aj bola trošku vystrašená. Lebo šlo o zdvíhanie telefónov. Akože nie do skladu, že zdvihnem a preložím. Normálne akože zdvihnúť slúchadlo, keď zabrindží telefón a povedať "Hello, xxxx company,how can I help?"  rôznym anglánom s rôznymi akcentmi a rôznou rýchlosťou prejavu. A toho som sa samozrejme najviac bála, že polovička rozhovoru by bola" Excuse me, Say again, Could you repeat,please..... bla,bla,bla.
Nevadí, ale brala som to ako dobrú skúsenosť. Tak dnes dôjdem do agentúry po info že čo, kde a ako. A oni, že sorry, už nikoho nepotrebujú. Aby suchého chleba žrali aspoň týždeň. Ako ja. Fňuk.
Ja som tu pôvodne išla hodiť nejaké fotky ala Vodnárka sa snažila byť kreatívna a pozerať na veci cez objektív tým takým kvázi umeleckým pohľadom a kukaj mi tu. Grafoman je zo mňa dnes. Už som sa asi dlho s nikým nerozprávala poriadne v slovenčine. Deficit?
Každopádne I'm so sorry a tuhľa úplne náhodný výber obrázkov, čo som zachytila za posledné 2 mesiace in da Sheffield.


 
 
 
 
 

3 comments:

Ivana said...

kranse, a nech jedia len korky :)

Anonymous said...

Sheffield by som si kukla a tie svetre :DDD, fajné farby!

Vodnárka said...

skuska.