Monday, December 7, 2009

Bývalé frajerky ma desia na smrť




V poslednej dobe akoby sa vrece s nimi roztrhlo. Či na nich prišla jesenná melanchólia a chceli si zaspomínať na staré dobré časy s mojím, podotýkam MOJÍM boyfriendom, či ako ináč to mám chápať, neviem. Jedno viem, žiarlim jak sviňa.

Pri tej poslednej mám dôvod, kvôli tej predposlednej ani nie. Problém je, že kvôli poslednej som nasratá naňho, lebo mi tvrdil celý rok, že ho len otravuje a nevie sa zmieriť s tým, že sa s ňou rozišiel. A ja, tvor nedôverčivý, nedalo mi a kukla som históriu messengeru s ňou - nedôverčivá som, ale nejak ma ani nenapadlo, žeby som tam vôbec niečo našla, ledaže jej volania do prázdna bez odpovede. A čuduj sa svete, za posledný rok konverzácia ako sa patrí. Nič podstatné, prečo by som sa s ním mala rozchádzať, ale ide o princíp. Vravel, že nepíše a písal. A v sobotu bola hádka na svete. Hádka trvala asi 10 minút, potom už bolo ticho.
Nie, nevrazila som mu nôž do chrbta, len som ostala akási apatická. Ležala som v posteli pár hodín, slzy stekali dolu lícami a ja som už nemala čo povedať. Žiadne slová nedávali zmysel.

Pri tej predposlednej som nasratá len a len na ňu, lebo tu, opak od tej poslednej, boyfriend na ňu z vysoka toto. Pretože ona poslala k vode jeho a ešte aj poza chrbát iné hnusné veci robila.
Lenže ona sa tvári ako kamarátka na život a na smrť a na stenu facebooku mu vypisuje. Božteky posiela a že naňho myslí. KURVA vydrbaná. Áno, potrebovala som si uľaviť. Najlepšie na tom je, že mňa totálne ignoruje, proste neexistujem. Píše s ním, ako by bol stále single a nemal už skoro 2 roky frajerku.  Normálne mám chuť jej odpísať niečo po slovensky, že sa mne uľaví a ona nebude chápať, čo som napísala, lebo nebude rozumieť. Niečo, ako: Ty jeblina, zalez späť do kríkov.
Ja viem, veľa nadávok, ale potrebujem psychohygienu. Strašne. Kurevsky!!!!

A dnes mu napísala, že teda čo nezakričal, keď sme ju minule v meste zahliadli. Že keby zahliadla ona jeho, tak by ho rugbyovsky zrazila k zemi. Tak som boyfriendovi povedala, že ja by som ju rovno asi knock-outovala. Ešte nestretla asi žiarlivú nabrúsenú Slovenku. Ha.

1 comment:

Ivana said...

byvale frajerky su skratka hrozne, viem o com hovoris :)