Wednesday, April 14, 2010

(9z52) Slzavé údolie a proč bychom se netešili




  Dávam bodku za tohtoročnou zimou touto fotkou, lebo už STAČILO! Ukážka mojich minulozimných rukavíc - kupenských. Budúci rok si také uštrikujem. Teda vlastne by som mala začať včera. Ha! A Klára dobre podotkla, že plavky si asi štrikovať nebudem. Keď ma dnes napadli uštrikované nohavice, aspoň na chvíľu som spôsobila úškrn mojej tvári. Lebo dnešok veľmi vtipný nebol.

Tak naspäť k práci. Dnes sa malo rozhodnúť, či Piškóta podpíše papier, že súhlasí s ešte jedným interview. Ona súhlasila, ale vyskytla sa vyššia moc. A to súdno-anglická. Pretože tu majú právo a poriadok veľmi podobné Amerike a chcú sa ošetriť voči každému možnému potenciálnemu súdu. Tak sa krásne HR (Human resources - to nie, žeby som si myslela, že ste sprosté, že neviete, čo je HR, ale mne napríklad kým došli všetky tieto anglické stratky ako PR,HR,CBA a podobne tak to trvalo. Ináč CBA je najlepšia, lebo presne vystihuje postoj predavačiek v rovnakomennej predajni - can't be asked) oddelenie rozhodlo, že ani podpísaný papier nebude stačiť, lebo čo ak by sa Piškóta rozhodla, že ich obviní, že na ňu urobili nátlak a musela to podpísať a potom bolo interview a ja som dostala job namiesto nej a ponúkli ho verbálne v prítomnosti tretej osoby jej. No tak čo? Lebo medveď, malina, absurdistan, na piču. A tu by som mohla krásne pokračovať v mojich nonsensoch a povedať že na piču pre gaya, lebo gayovi je piča na chuja nie je. :D No tak na tejto hovadine som sa pobavila už aj ja.

Aspoň som sa pobavila trochu, lebo dnes som preplakala asi dobré 3 hodiny. Nie preto, že som nedostala job. Preto, že som si to spôsobila mojou nulovou sebavedomosťou. Že som vzdala niečo bez boja, lebo som bola hrdá bojovať a prehrať. Prehra u mňa neprichádzala do úvahy. Šéf ma  poslal o druhej domov, nech to predýcham. Ináč, bol veľmi zlatý, snažil sa ako mohol a bolo vidieť, že mu je to ľúto, lebo ako som už spomínala, chcel na tú pozíciu mňa.
Ale Vodnárka zožrala ko-losálne nič. Ešte stále predýchavam a snažím sa sústrediť na to, ako prežijem zvyšných 2 a 1/2 týždňa medzi fretkami. No sranda to nebude.

Už sa teším na hon za prácou a vypĺňanie dotazníkov. Ináč, keď už o tých dotazníkoch. Minule som mala takú kolonku, že Pohlavie: Žena - Muž - to isté pohlavie od narodenia? Som tam mohla dať, že nie, narodená Jurko, momentálne Kristína.
 A môj boyfriend sa udrbával, keď som naposledy už celá nasratá po 10-tom dotazníku na trápnu administratívnu prácu zase musela písať esej na tému: Prečo som práve ja správny kandidát na túto pozíciu?
Tak som zrúkla: Why? Because I'm not fucking retarded!
A boyfrienda volám boyfriend nie preto, že chcem byť kúl v ploce, ale preto, lebo neznáááášam slovíčko priateľ. "My s priateľom sme boli na dovolenke v Chorvátsku. .... Ja a môj priateľ chodievame na víkend k jeho rodičom." Neznie vám to totálne afektovane? Ešte slovo frajer sa mi zdá prijateľnejšie. Priateľ... Ble.

No a okrem toho je Angličan a to sa už teším ako si ho nabudúce podám v ďalšom článku s jeho ľubozvučnou slovenčinou. MILUJEM, keď niečo zapotí po slovensky nečakane. Jeho slovná zásoba pozostáva síce len z asi 30 slov, ale vie totáááálne domixovať všetko do nečakaných tvarov. Prvá veta, ktorú sa naučil bola: Ja som sprostý. :D To len taký malý preddavok. Hawk!


4 comments:

Ivana said...

kokoci...

ale aj tak dobre, najdes nieco jebal to tam pes...

mici pocuj, ja len tak ze spat idem, nakuknem a dalsi clanok, jeb na to :), aspon maila mi napis nabuduce, jak za starych cias, ze mas nieco nove :)


cmukes tebe a dik za tie palce, potrebujem to bo stres mi zacina, ale vsetko viem bude Acko jak brno :)

wicked lady said...

:DDD
teda nesmejem s atebe, ale chapes...tie prirovnania by si mala poslat ustav ludevita šťúra, nech ich zaradia do ucebnic, deti budu potom vypisovat tropy z tvojho clanku :D
btw, ja som vobe cnevedela co je HR takze...mi to pomohlo. a kym som si zapamatala co je PR a ako to mam spravne pouzit vo vete...nuz, mozno o tom niekedy napisem na blog, take obsirne by to bolo urcite :D
a dufam ze si pises do zivotopisu ze flexibilna, rada pracuje v time, ovlada 40 cudzich jazykov, vie pracovat so vsetkymi moznymi programami na PC, prijemny vzhlad, ochota pretrhnut sa kvoli sefovi...

btw, neviem kto vymyslel motivacne listy, ale bol to kokot. neznasam take pisat, nikdy neviem co by som tam napisala okrem: lebo proste ja chcem tu pracu a hotovo.

wicked lady said...

aha...a slovo priatel je drbnute, jasna vec, mne sa boyfriend paci, lebo je to cool hehe, navyse ja som fan of vselijake prezyvky a vymyslam si nicknames (aky to ma vlastne plural v slovencine???) len tak z pasie.
a tesim sa na clanok o nom =)

KS said...

Priatel znie, ako keby ste mali uz sestdesiat. A vobec, sak ked je vanglan, tak co by nebol boyfriend.