Thursday, April 15, 2010

(10z52) Hurá, dobieham zameškané alebo Patizón ako sexsymbol? No vám musí jebať.



Kto by to bol na mňa povedal, že napíšem 5 článkov za 5 dní? Síce sa musím priznať, že to viac menej spôsobili reakcie pod nimi. Predtým neboli žiadne, tak som sa ani nesnažila. Ale teraz, keď už mám 4 nasledovateľov, neviem sa dočkať, kedy sa s vami podelím o zážitky dňa. Píšem, akoby som bola osobná asistentka Johnyho Deppa. :D
Ráno, prvé, čo robím, keď rozlepím oči, zapínam gmail na iphone (veta tretieho tisícročia ako sa patrí) a čekujem, či nejaký koment náhodou nepribudol. A Wicked lady ma furt poteší. Kujeeeeem.

V práci sa všetko zase dostáva naspäť do normálu a včera večer som stretla karmu. Zase raz. Viete, normálnu karmu karmovitú, keď si myslíte, že všetko je napiču, budúcnosť neistá a zrazu drb a veci sa samé od seba mierne upravia. Tak bolo včera večer, keď karma v podobe kamarátky spolubývajúcej navštívila náš veselý domček a spôsobila, že ja potrebujem job a kamarátka potrebuje administratívnu pracovníčku.Čisté puzzle. HA! Žiadna náhoda.

Nie je to na plný úväzok, ale na pozliepanie rozbitej súdnosti stačí. Tak, a stačilo o práci.

Keďže som tu už spomenula jednú celebritku, tak mi nedá trochu pokritizovať. Za toto ma Klára asi zabije, no ale ja proste nemóóóóžem byť ticho.
Hláste sa, kto máte radi Twilight. Hneď putujete do Ignore listu. :P
Pri prvom dieli sa ešte dalo. Bella sa prisťahuje k otcovi a tam sa zaľúbi a on je nanešťastie upír a ešte aj chodí na školu, chápete. Upír chodí do školy 10 rokov, nevadí, že v prváku vyzerá rovnako ako v osmičke. A tu u mňa prichádza kameň úrazu, lebo ja NEPOCHOPÍM, ako môžu ženy šalieť za Patizónom alias Edwardom. (Robert Pattinson)

Veď len kuknite na fotku a ruku na srdce: Predstavte si, že to nie je slávny holý vúdsky herec, ale že stojí pri bare na dedinskej zábave V Hornej Strede s Fernetom citrusom v ruke. Ja niežeby som si  4-krát premyslela, či sa s ním dám do reči. Ja by som sa s ním hlavne nedala do reči už len z toho dôvodu, žeby som oňho ani okom nezavadila, takže by som vlastne ani nemala nad čím premýšľať.


Hej, hej, z imdb.com to mám. Bububu. Boyfriend ma tu straší, že to sa nesmie. Ale že sťahuje programy a filmy, to ho netrápi vôbec.

Toť vsio k môjmu vkusu. Dáááále, Twilight číslo 2. Tak tu som sa celých neviem koľko minút (ale boli nekonečné,jak čakanie na výsledok tehotenského testu) pýtala sama seba, prečo som to ešte nevypla a nešla robiť niečo užitočnejšie. A že prečo? Lebo som sa celých neviem koľko nekonečných minút snažila prísť na to, prečo sú ľudia z toho takí hotoví a dúfala som, že do konca filmu to zistím. Strata času. Neprišla som na to.

Ďalšou vecou, ktorá ma ako tak udržala pri zmysloch bol tento NAOZAJSTNÝ krásavec:

Áno, tiež imdb.com. Ok?

A potom? Potom sa dal v polovici filmu ostrihať, čím to samozrejmé celé dosral. Celé zle. To už ma držala len spomienka na Kláru a sľub, že si to pozriem. Soráááč.

Potom tam už ostala len Bella "chudinka" sama (ináč veľmi dobre vyzerajúca šuška), lebo upír sa na ňu vysral a šiel vycuciavať iné zvery. A tá tam chodila so svojou ovisnutou sánkou, jak znudená 15-ka, čo nemá čo na práci a rozmýšľala, že prečo si do jej krku Patizón nezahryzol, sviniar jeden. Ten istý zkysnutý ksicht, akurát v noci, keď ryčala jak sviňa pred zabíjačkou dala tej svojej postave nejaký zaujímavejší výraz. Ja som jej tak chcela akurát vraziť, nech sa spamätá, cicina. Celá v depresii, lebo vychrtlý syn vápenkára, čo má asi 150 rokov sa na ňu vytoto. A ju vypracované opálené telo s indiánskymi koreňmi a DLHÝMI vlasmi netrápi. No čo vám poviem, riadne ma vytáčala.
A potom bol koniec, lebo Patizón nabehol odkiaľsi z Talianska naspäť. A ja vlastne ani neviem, ako to skončilo, lebo veď vravím, že som čumela len na bicepsy Džejkoba - samozrejme až potom, ako sa dal ostrihať. 
Bella ryčala v posteli, ja som ryčala v mojej posteli, ale od nervov z nej a odrátavala sekundy, kedy skončí moje masochistické cvičenie. Stačilo mi tak asi na 50 rokov. OTRAS.
Ta tak, jak by na východe povedali.

5 comments:

Ivana said...

ale pici mici CITAT SI TO MALA a NIE kukat tu picovinu v telke(vrrrrrrrrrrrrr)... ked si to precitas tak film je ako podmaz... ale kniha je strasne moc superoidna, teda vsetky...

dobre dobre nema to na Kulhankov Nocni klub (ano som upirofyl)

a mimochodom, ziadne komenty si nemala hej??? tak ja som akoze nikto??? OK!

Vodnárka said...

:D Ziadne cudzie komenty, Cica. Nie tvoje. A ty o mne vies aj tak vsetko. :)
Ako skuska? Dosla ti odpoved od mojho kamosa? Dala som mu tvoj mail, aby to bola expresna odpoved.

KS said...

Skoro som zdochla od smiechu :-D Kniha bola fajn, ale asi skôr preto, že som to mala po anglicky ako jazykové cvičenie a tak mi opakujúci sa slovník neprekážalll...
Fakt strašne vtipný článok, ja vždy najprv čekujem, či tu neni niečo nové :-)

Ivana said...

Skúška za A ale mail mi neprišiel :(, twilight si prečítaj a na film zabudni :). A popožeň kamoša nech odpíše bo chcem vedieť...

wicked lady said...

hehehe, tak ja som videla len jednotku a podla tam bol jebac (dufam ze ten ignore list bola len plana vyhrazka=) ale na johnnyho nema, johnny je moj idol (nastastie ho nemozem stretnut v obchodaku ked idem s maaamou nakupovat (protoze sme nejlepsi kaaamosky a cteme spolu divku) a mam mastny vlasy a stare dziny...a tak, boze ved to nedava zmysel.
kazdopadne, mala by si to niekam poslat ako recenziu, najelpsie do teenagerskeho casopisu INko (ked budes na slovensku, odporucam kupit, hodi sa to najma na babsky vecer s alkoholickym podmazom) je to lepsie nez bravo