Friday, May 6, 2011

Krvavá story


Nebola som z neho velmi nadsena. Ale uz ked som si ho v pomateni mysle dovliekla domov, tak preco to nevyuzit.

Nechala som si jeho hlavu medzi nohami celkom dlho. Ked som prestala mysliet na to, cia hlava tam je, tak to bolo aj prijemne.
Zrazu prestal.

"Ty mas kramy?"
"To uz je posledny den, len zopar zvyskov."
"To som ti akoze vylizoval krv?"
"Ale nie. A ak by predsa len, tak by si este mohol ist nastrasit spolubyvajucu s krvavou hubou. Ale najprv ma dokonci."

Bol to idiot. Dokoncil ma.


3 comments:

dreamworld girl said...

hahaha uz z nadpisu som rpesne vedela o co pojde, to bola skvela story :) a po rokoch stale nestraca na krase :DDDDDDDDDDDDD


btw. werific.word mam ytoryo a napadne mi to pripomina victory, zeby dnes vyhrame???

SLOVENKSOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

wicked lady said...

toto ani neznie jak od teba :D to uplne vazne? vazne vazne? true story? fandim ti!

KS said...

Tak toto je Story s velkym S.