Tuesday, April 26, 2011

Denník násťročnej - 4. časť







27.3.1995

Dnes nebola Jana v škole. Vravelo sa, že Zuzu K. skoro nejaký blbec znásilnil. Ale tak jej treba. Robí sa kočka a tak to potom končí.
V sobotu som bola v kine na Moja druhá láska. Hneď som aj napísala do Života, nech uverejnia adresu Anny Chlumsky. Život bol rodinný časopis, keď sa tam ešte dalo niečo čítať. To na obranu. :) Boli strašne zlatí. Keď budem veľká, chcem sa dostať do Ameriky. Nejak ma to odvtedy prešlo a znovu našlo a prešlo a znovu našlo. Tá Amerika.  Zajtra píšeme zo slaniny test.

28.3.1995
Dnes sme nepísali zo slaniny test. Píšeme ho zajtra. Veľmi dôležitá informácia do denníka.

2.4.1995
Žiadny test zo slaniny nebol, len diktát. Dostala som z neho jednotku. Už stačilo s tým testom, nie?
Môj čas na dejepise sa blíži. Bojím sa! Tak ja nie som Chantal.  Prihlásila som mamku do 'Koleso šťastia'. By ma zabila, keby jej naozaj zavolali. :D Kúpila som si Bravo. Boli tam dve nažehľovačky.
Žvásty, žvásty, žvásty, preskočíme o pár týždňov ďalej.

15.4.1995
A som v H. Dnes som s mamkou chodila po obchodoch. Potom som umývala schody. Práve išiel Palo domov. Asi trikrát okolo mňa prešiel. Ani sme sa na seba nepozreli, len sme si povedali Ahoj! To budú hrozné prázdniny! Koniec svetaaaaaa. 
Už po mňa bola Zuzka. Boli sme skoro všade. Na konci vesmíru a tak. Vonku sme stretli Pala, Martina a Miša. Rozprávali o hokeji. Už ho idem aj ja pozerať. Vidíte to, ako my vieme nabrať chlapské koníčky v záujme zapojenia sa do debaty? Tfuj. Pred chvíľou sa skončila Anna zo Zeleného Domu. Chcela by som mať také detstvo ako ona. Ja som chcela byť sirota. Úplne som mala v hlave pomixované. A hlavne takého neúnavného ctiteľa ako Gilbert. Aaaaaaaaaaaaaa, aká Roman Tyčka. :)
16.4.1995 
Už to vidno na Palovi. Nevie sa ani pozdraviť. Veď mi povedal Ahoj ešte včera. Dokonca trikrát.
Presedela som asi pol hodiny na chodbe a plakala som. Takže je už asi koniec. Len neviem, či tam mám dávať ešte to asi. Dávam si už len 1% nádeje. Je to v keli! Ja neviem, čo chcem. 'Novinka'. Neviem či ho mám rada, alebo čo.
Hurá! Vyhrali sme! Lotyšsko:Slovensko 3:4 Haščák je strašne zlatý. Ako ste si mohli všimnúť, naši hokejisti ma dostali z depky von. A hlavne, eee, Haščák? :-/
17.4.1995
A je tu Veľká Noc. Toto celkom pasuje k inému dnešnému článku, že? Ráno som vstala a hneď mi dedko vylial pohár do ksichtu. Ocko nás ostriekal a teraz ujo odniesol tetu do vane. Ktovie, či príde folklórny súbor, lebo je otrasné počasie. V sobotu a nedeľu pripekalo slnko a dnes prší. 'Super'. Už som bola raz vo vani. 
Práve som bola po vodu v pivnici a stretla som Pala. Povedali sme si len Čau. Ahaho, pozdravil sa.
Po susedoch prišla ďalšia grupka chlapov so synom. Ten syn na mňa čumel, akoby som spadla z mesiaca. Maaaajkaaaaa. Či tá bola z Gurunu, pardón.

 
 



9 comments:

wicked lady said...

pisala si do zivota!!!! :D skoro som sa zadrhla keksikom (sla som do zazracnej krabice medzi tvojimi dvoma clankami...ked som tak pisala o tom sebaznicujucom sedeni pred telkou, dostala som chut na sladke)

Vodnárka said...

hej,hanbim sa za ten Zivot. :D

KS said...

Jeziiiis, zemrem! Este, este!
Moj dennicek je urcite tiez plny picovin, lenze ja som bola strasne leniva pisat a nakoniec som aj tak vzdy skoncila nejakym depresivnym pseudofilozofickym traktatom...
Uf, vlastne sa ho bojim otvorit. Nechcem si ani pamatat, aka otrasna som bola.

BBRK said...

Gimme more! :D

BBRK said...

Gimme more! :D

Vodnárka said...

Chantal, myslim, ze tvoj dennik nemoze byt otrasnejsi ako moj. Ja sa za seba hanbim. Dennik je dokaz, ze som nudna,vzdy zamerana len na chlapov a nic podstatne a dolezite ma v zivote nedokaze zaujat. Hanba...

dreamworld girl said...

ako aktualne davas :), ja som si tiez pisala do zivota o adresu ale asi nepoviem koho lebo umrem od hanby (dam vam inicialy LD)

Vodnárka said...

zeby Leo Dicaprio? Ale to by nemalo byt osobitne do Di Caprio ci ako? :D takze by bol LDC-lamac dievcenskych crc. :D

KS said...

Ja mam pocit, ze som mala furt depresiu. A navyse som bola nechutny moralista, hlavne ked ma v trinastich chytil zachvat krestanstva (lebo som privela pocuvala tu rockovu operu Jesus Christ Superstar). O tom sda moc rozsirovat nechcem, fuj.