Monday, February 1, 2010

Začíname (1 z 52)

Takže prvý článok z mojich 52 (do 31.01.2011 pre neznalých) záväzných  bude nie celkom kóšer, keďže som sa rozhodla napísať tu super tajný zápisok z pred 15tich rokov. Áno, denník som si písavala asi takých 15 rokov. Včera som zistila, že minulý rok tam mám až neskutočné 2 zápisky: LOL. Prd. Len jeden jediný. Ten pred ním je totižto z Vianoc 2008. A ten jeden jediný je z 22.5.2009. Takže redne to, redne, aj keď netuším, prečo vlastne. Ale tohto roku to nebude vôbec vadiť, keďže prechádzam na elektronickú formu. Hip-hip-hurá internet.

Aj tak, štve ma to. Ani neviem, prečo vlastne. Asi preto, že čítať na papieri históriu z pred 15tich rokov je fakt úžasné. Zmena písma, zmena vkusu, nálepky rôznych kapiel... Niektoré už ani neexistujú. Niektoré neexistujú v mojom TOP rebríčku už riadne roky a niektoré ani neidem vypísať, lebo by som sa hanbila jak pes.

Takže tu to je, prosím pekne. 31.1.1995 18.40 utorok
Dnes som bola šokovaná. Zobrala som si vysvedčenie a čo vidím? Jednotku z matiky! Zase som nazbierala pomarančovú kôru a dokopy mám 810g. Keď som vošla do triedy, Jana, Peťa, Viera a Dáša spustili Happy birthday to you. Zajtra je besiedka a ideme do divadla. Včera mi prišla pohľadnica od starých rodičov a dnes aj balík, ale mamka ho ešte nebola z pošty zobrať.

Koniec zápisku.
Ach jaj, zlaté bezstarostné časy. :) Dnes už zbieram pomarančovú kôru len na stehnách a pohľadnica od starých rodičov mi došla do mailovej schránky. Btw. neznášala som polročné vysvedčenie počas školy. Aby som mohla mať darčeky na narodky, na vysvedčku museli byť odvrchu až nadol samé jednotky.

A na záver úúúplne offtopic, ale musím sa pochváliť, lebo by som asi explodovala od pýchy. Môj prvý pokus vo photoshope, ktorý sa mi nenormááááálne páči. A áno, idem na Klimta, lebo milujem Fimfárum. :)



 









1 comment:

Ivana said...

akosi mi to asi nezobralo koment z ywPhoneu tak ešte raz,a le už neviem čo som pisala, ale že hura konečne a hura aky krasny plagat a jeeeeeej že 1995... to ja také veci radšej nečítam, by som hádam aj depkovala viac ako už depkujem :)


hahaha mam word verificatin že "horim" :DDD, tak asi horíííím :)