Friday, March 11, 2011

Začína mi hrabať


O toto sa s vami musím podeliť. Práve som dočítala článok u Wicked o Aligátore. Pekne som sa udrbávala. Prešlo asi 5 minút, čítala som už niečo iné, keď sa náš milovaný Kurt začal snažiť dostať cez kartón, ktorým sme mu zahatali cestu ku mrežiam. Áno, on na tých mrežiach vie nechutne pobrnkávať, že to vytáča.

Tak som naňho skríkla bez rozmýšľania túto vetu: Who is žužling?
No povedzte mi, nehrabe mi? Ja nechápem, ako som k tomu prišla, bolo to úplne impulzívne a nečakané. Uvedomila som si, čo som povedala až keď som to vyslovila. A za všetko môže Znu, čo žužlal slamku od Vinei. :)
Neskutočné.

2 comments:

wicked lady said...

toto je najvacsia pocta pre mna, ked sa znuova slamka dostala az k tvojmu hlodavcovi :DDD
a rozhodne som za, aby si aj ty vytiahla stare historky z aligaca, lebo to teraz treba spominat, ked uz nemozme tam chodit...

dreamworld girl said...

ale aligac nemozu zatvorit na furt predsa... ved nic lepsie v BA a sirokom okoli neokoli nie je... to je blamaz predsa... nejaku peticiu dajme abo co... ne?

a este ze pozdravujem degu(o)sov :)