Wednesday, February 23, 2011

Je sychravo a ja si spievam Náš malý pes Bóbi


Napriek tomu, že som dnes lietala a tlmočila po celom Sheffielde, mám celkom dobrú náladu. Zlepšila mi ju aj dnešná zásielka. Po 2 mesiacoch som sa dočkala mojej sady káblikových ihlíc na štrikovanie. A zbierka sa zväčšuje.J
Hneď som sa ja pustila do boyfriendovej čiapky, aj keď ju asi použije až na ďalšiu zimu. Ale radosť zo štrikovania mi to neberie. Vidíte? Už dva mesiace som v TOM! Nie v tom, ako v tom, ale ešte ma neprešla obsesia štrikovaním. Btw, vedeli ste, že interupcia v Anglicku môže byť robená aj v piatom mesiaci tehotenstva? Dnes som sa dozvedela u lekára. Ci!

Rozveselili ma dnes aj iné maličkosti. Ako napríklad, že som dnes v rohovom obchodíku našla oblátky Mila. Áno, slovenské keksíky v pakistanskom obchode. Tak som ich kúpila rovno šesť, lebo boyfriend ich veľmi ľúbi a keď som došla domov, poschovávala som ich na rôzne miesta v byte, aby ich nachádzal postupne. Už našiel tri. Mi to pripomenulo Mikuláša. Nám vždy babka skryla mikulášske balíčky a my sme ich hľadali po celom jej byte. To bola strašná radosť, keď som si našla svoj. A tetin, a mamin, a zprivatizovala som ich všetky.J

A potom ma ešte rozosmiala skupinka černošiek v autobuse. Boli to dve baby s asi 3 deťmi. A jedna z nich sa mocovala s kočíkom, lebo chcela zatiahnuť brzdu, aby nelietal kočík hore dole po buse. Potom chcel taký starší pán vystupovať, ale tá baba bola zohnutá pri kočíku a blokovala celú cestičku s tým krásnym černošským zadkom. Keď sa pán prepracoval na druhú stranu, šofér prudko pribrzdil a baba sa prekotila na ten velikánsky zadok. Sme sa uchechtávali v autobuse asi štyria (toľko nás tam dokopy bolo) plus ich tri deti. Ale tie sa váľali od smiechu. Taký záchvat, že trval skoro 2 zastávky.

Neuveríte, čo som dnes úplnou náhodou našla na foťáku. Aha! To aby ste mi verili, že som si FAKT odfotila Termix. Či Janu.




No a ešte som si musela odfotiť aj svoju rozrastajúcu sa rodinku ihlíc. Som taká hrdá zvlášť na bambusové ihlice. Mejd in Čajna samozrejme. Kúpené na ebayi.


To hnedé bude, dúfam, boyfriendova čiapka. 
 A keď už budem totálne profesionálna babka štrikovačka, tak si uštrikujem takéto megašupabomba ponožky. I sukňu si kúpim takúto ruralovú. Kolená vyzerajú ako moje, takže jasné, že budem vyzerať najsampopiči! Nemôžem sa dočkať letných prázdnin. Žiadne knihy a dokumenty o Le Cobursierovi, Louisovi Kahnovi a Wrightovi. Žiadne výkresy a modely. Len ihlice a vlna. Toto ešte svet nevidel. Leto a štrikovanie.



No nie sú úplne najúžasnejšie na svete? Nápoveda: To je rečnícka otázka.

No comments: