Tuesday, June 29, 2010

(19 z 52)Take me home - Volume 1


So segrami a boyfriendom.
27.6.10
Naspäť z raja. Keď obzerám tých pár stoviek fotiek, ani sa mi nechce veriť, že sme tam boli. Je to ako blednúci sen. Preto musím napísať všetko to, čo si pamätám, aby spomienky nevybledli úplne. Bolo úžasne napriek anglickému počasiu. Napriek tomu, že som sa po 3 rokoch tešila na kúpanie na Zlatých pieskoch a jediné použiteľné kúpalisko bolo termálne. Napriek tomu, že v Anglicku vypekalo slnko ako o život a ja som v zmoknutej mikine pobehovala po bratislavských uličkách za históriou.

Technická vsuvka:
Počúvam Norah Jones a nejak ani za boha s ňou v pozadí nemôžem nájsť slinu na písanie. Tak to skúšam s Queens of the Stone Age. Will see... Nefunguje, do riti.

Nevadí, tak dnes budem trápne trápna. Nič vtipné mai nenapadá ani zďaleka ako bratislavské komáre - nik ich nemá rád, majú poháre plné krvi.
Koniec technickej vsuvky.

Boyfriend toho veľa na Slovensku nenakecal, keďže väčšine ľudí sa po anglicky baviť nechcelo alebo sa len hanbili, alebo nemali dostatok promile v krvi. A keďže sa na nás komáre vyrútili hneď prvý večer, čo sme doleteli, boyfriend sa naučil veľmi dôležitú prvú frázu: Jebnuté komáre Čítaj s tým anglickým akože R.  

Takouto farbou som šokovala ľudí - a nielen na dzedzinách. V Bratislave sa so mnou ľudia chceli fotiť jak v ZOO. Čo som ja opička s červeným zadkom, či čo? No nič. 

 A ešte musím urobiť reklamu segre. Pripomínajú vám tie náušky niečo? Nie? Tak to ste asi neboli vychovaní intrákom a plechovkovým pivom. Hej, to je ten dzindzik na otváranie na afroháčiku. No nie je vynaliezavá? 10 bodov za inteligentnú recykláciu.

Môj plánovaný experiment vyšiel. Boyfriend sa mi v dave nestratil.A mne bolo úplne jedno, čo si o mne ľudia myslia a o to v experimente šlo. Zistiť, či sa ešte stále cítim lepšie skrytá v dave. Tak to totiž bolo predtým, než som vycestovala za kanál. Len nepritiahnuť pozornosť, preboha! Čo si o mne ľudia pomyslia? Dva roky tréningu na zelenom ostrove a navlečiem na seba hocičo, keďže tu to má každý u prdele.
Avšak po týždni na Slovensku som už ovisnutých sánok a vylámaných krkov mala dosť. Nechcela by som byť verejne známou celebritou, veru.
Najpríjemnejšia reakcia ma čakala pri odlete domov, keď sme čakali v rade na lietadlo in da UK. Asi dvojročné dievčatko zo mňa nevedelo spustiť oči a stále čosi vravelo maminke. Ja som sa prihovorila, že akú zlatú babulu to má a mamička mi na to - ona si vás pamätá z Tatralandie v Liptovskom Mikuláši - kde sme boli asi tak 3 dni dozadu. Aké milé.

Aligátor.

Aligátor už nie je Aligátor. Toť môj najnovší poznatok. Dúfala som v správnu atmosféru, keďže Wicked Lady písala asi pred mesiacom(ináč, obzerali sme sa, či ťa tam nezbadáme s nejakým zahraničným na krku :)), že Rammstein furt hučí o polnoci aj s barom v plameňoch. Na moje sklamanie, nič také sa nekonalo. Nič, čím som boyfriendovi pílila uši 2 roky sa nekonalo. Hudba bola super ako vždy akurát, že Aligátor bol vyľudnený. Všetky stoly síce obsadené, ale to bolo celé. Stoly obsadené a mŕtvo. Síce sa to po jednej v noci rozbehlo, ale trochu neskoro, ne? Ale keďže sme nemali na výber a zabaviť sme sa museli, tak sme sa, vybláznili, vypotili pivo z tela, niektorí to pivo vybozkávali. Že dreamgirl? Novinkou pre mňa bolo, že som si už nemohla zapáliť ostentatívne cigu, vyfotiť sa s ňou a oplieskavať fotky boyfriendovi o hlavu, že: Haaaaaaaaaaaaaaaaa, a MY môžme fajčiť vnútri. Tak keď na mňa prišiel chtíč, čo sa mi už nestalo vééééľmi dávno, vybrala som si tú svoju bylinkovú-pomáhajúcu-nefajčiarom cigu a ulahodila vymletým mozgovým bunkám. Poviem vám pravdu, na Slovensku by som nedokázala prestať fajčiť ani pánovi. Veď sa na vás valí dym odvšadiaľ. Temptation jak sviňa!!!

Keď nás vyhodili z Aligátora, nanešťastie sme sa museli presunúť do toho nového baru, čo si vo svojom názve slovo Rock nezaslúži mať ani náhodou. Akože keď tam hrajú odrhovačky z Pomády? Napriek tomu to tam vyzeralo akoby sa tam presunulo celé bývalé osadenstvo z Aligátora. Zrno od pliev či ako? Design poriešený katastrofálne pri takom počte ľudí. Stáli sme pri bare. Nie, my sme nestáli, my sme boli nalepení na tom bare. Lebo na wecká sa prechádza popri ňom a každý, kto mal plný mechúr nás o tom musel informovať štuchnutím lakťom. A keďže ja už na také nie som zvyknutá, veľmi rýchlo som sa vytočila a namierila k východu. To už keď človek nevie ani povedať Sorry, prepáč, alebo len vydať nejaké to citoslovcie... Škoda reči.

Boyfrienda zaujalo akí sú všetci na Slovensku chudí, napriek tým masívnym porciám, čo v reštauráciách podávajú. Ďalej si uvedomil aké chodia anglické devy zmejkapované. No neviem, niektoré kúsky, čo som videla na Slovensku ďaleko od tých anglických nemali.

 29.6.10 - píšem dátumy, aby ste videli ten rozdiel v mojich "stavoch mysle" a emočné (emotívne?) rozpoloženie. No nič, slovná zásoba nula bodov.

Mňa potešil Slovak Pub zmenou obsluhy. Boli milí, promptní a pravdovravní. Keď mal boyfriend vybraté jedlo a ja ešte stááááále ništ, (Áno, dobre vidíte. On vybraté hneď, mne to trvalo 15 minút - fajnovka.) opýtala som sa čašníčky, či môžu začať robiť jeho jedlo a keď donesú, ja si objednám dodatočne.
Odpoveď: "Ale keď to by som musela ísť dvakrát hore schodmi do kuchyne."
Tak som si rýchlo vybrala za 5 sekúnd, keďže sa toho, chúďa, nachodí dosť za deň. To si nesťažujem. Aspoň že bola úprimná.
A okrem toho obsluha je tam fakt lepšia ako pred 2 rokmi. Veď som aj pánovi Hlinovi písala sťažnosť asi pred polrokom. A bol veľmi ústretový. Môj mail začínal nejak takto: Najprv si treba pozametať na svojom a potom kritizovať iných.(To na margo jeho všadeprítomnej kritiky voči nejakému alkoholikovi zo Žiliny a jemu podobných) Ale nie, nebola som hnusná. Len som mu pochválila podnik a jedlo a že tá obsluha je desná. Pamätám na takého, čo sa na nás vyrútil, že : "To čia je tá táška?!!!" - keď o ňu zakopol prechádzajúc popri našom stole. A to nebola ani nijak v ceste.
Takže bodíky plus Hlinovi, Slovakpubu a úprimnej čašníčke.

Myslím, že na Volume 1 je tu až-až informácií, dám akurát namotávku na Volume 2, lebo tam budú ďalšie slovenské výrazy, ktoré sa boyfriend naučil. A neukameňujte ma, nie všetky som ho naučila ja. Napríklad za 2 roky, čo to so mnou trpí nevedel povedať jedinú slovenskú nadávku, lebo som ho odmietla také veci učiť ako prvé. No a potom sme stretli bratislavské komáre....

4 comments:

wicked lady said...

skaping :D ja som sa musela ucit vy rury, sak inak by som bola nastupena v aligaci, ale ked si si vybrala blby datum tak co som mohla zmohnut :D veeelmi mi je luto ze som nestretla teba s boyfriendom a dreamworld, lebo to by bola ina zurka, ale dufam ze ho skurvene ci vyjebane ci jake su tie komare celkom neodradili a este dojdes!

KS said...

Chachacha, že jebnuté komáre!

dreamworld girl said...

a bolo to mooooc dobre cele... a mne je vlastne dobre stale a konecne aj prisun vsetkeho co zdrave dievca potrebuje... vodnarka slubila ze pride v auguste :) moze aj v sept ci okt... ale som zvedava ci to splni :))))))))))

Triss said...

Jasne, ze bol aligac prazdny, sak vsetcia CPckari su uz doma a nam zostalo vyludnene mesto. Dufam, ze bol boyfriend patricne zo vsetkeho nadseny :) a tesim sa na dalsi volume!