Wednesday, May 5, 2010

Máme bytík!!!



To len taký krátky výkrik do internetovej čiernej diery. Máme náš vysnívaný byt. Teda druhý najlepší vysnívaný. Ten najlepší nám už budúci rok neuchmatnú. Ale nevadí. Je v tej istej budove, ktorá je zaradená do historických pamiatok, lebo je z roku 1765 - prerobená továrnička na príbory.

A proste sme MUSELI dostať byt v nej. A poviem vám, bol to strašný boj. Bolo to naháňanie ducha. Stále, keď som nejaký voľný byt na trhu objavila a volala do agentúr, už bol rezervovaný. A tento!! Tento bol osudový. Nielenže má číslo bytu ako deň môjho narodenia. Ale! Ja som už raz ohľadom neho volala a bol obsadený. Dnes ho objavil na nete boyfriend a pýta sa, či som tam volala. Ja, že reku hej, ale veď nech skúsi. Zavolal, obhliadka bola na siedmu večer a asi o 7.10 sme podpisovali zmluvu. Taaaaaaaaaak sa teším. Žiadne vylomené batérie, žiadne rádioaktívne farmičky okolo kuchyne. A HLAVNE! Môžem sa prejsť z kúpelne do spálne NAHÁ.

Musím sa pochváliť aspoň obývačkou. Aj s verandičkou malinkou priamo do dvora. :) A hlavne v tichej uličke.

Koniec, čumím tu na tie obrázky už asi hodinu a neviem sa dočkať. 3 týždne, baby!!! Juchú.

5 comments:

dreamworld girl said...

jesus ja sa tesim s tebou jak male decko, hoci by som prave radsej spala a grcala teda v opacnom poradi ze?

wicked lady said...

no supis =)
inak spacirovat sa naha po byte...to nema obdobu, co je lepsie???

dreamworld girl said...

inak krasne zavesy, asi stare ale nechaj ich tam, pacia sa mi :)

dreamworld girl said...

@wicked lepsie je spacirovat sa aj po terase alebo balkone :) nahaaaaaaaaaa

Vodnárka said...

Jasne, ze su nove. To su nove apartmany. ;P