Monday, May 3, 2010

(16z52)Anglickí humusáci



Potrebujem radu a potrebujem sa aj trochu vyventilovať. Boyfriend má totiž za spolubývajúcich atómové bomby krížené so squattermi. Chvalabohu už len na pár týždňov. Hľadáme si totiž náš prvý spoločný bytík, ktorý sa, dúfam, nepremení na ďalšiu nočnú moru. Ale nie. Schválne hľadáme jednoizbový a nie garsónku, aby som počas hádky mala dvere, s ktorými môžem riadne tresnúť.
Jeho spolubydliči sa totiž "odpojili" od pŕs svojích mám v momente, keď sa presťahovali za štúdiom. Žiadne upratovacie návyky. Čo návyky, ani náznak.
 Preto prosím o radu. Hádžem tu fotky z boyfriendovho obydlia, v ktorom, chvalabohu, netrávime čas skoro vôbec, keďže môj dievčenský domček je omnoho útulnejší. Niekedy bordel, ale s upratovaním sa nejak vždy vieme dohodnúť aj bez slov. Je toto normálny chlapský bordel a ja som len proste žena, čo jej to vadí? A môj boyfriend je asi tiež len žena, lebo mu to vadí tiež?
Prosím, posúďte sami. Tramtadadááááá. Moja ventilácia, keďže upratovať ich neprinútim, som len hosťom v tomto dome. (A velice ma teší ukázať ten ich bordel svetu. Možno to hodím aj na facebook). Boyfriend ich neprinúti tiež, lebo veď "on neupratuje tiež" - podotýkam ICH bordel, ktorého boyfriend nie je tvorcom.


 Všimnite si okraj. A špíííína je zažratá. Asi rok. Kúpelňa bola čistená asi dvakrát za posledných 10 mesiacov. Brrrrr.



Áno, popolník na umývadle. A áno, hubky na umývanie riadu, keďže chalani šikovní vylomili batériu v kuchyni a už druhý týždeň bez prestania tam tečie studená voda prúdom. To budú učty, že? A ktože ich bude platiť, ktože?


Neverili by ste, ale prach a špina sa dokáže usadiť aj na vani. 


A poďme na kuchyňu. Vnútro rúry ani nefotím, lebo by ste hneď pribrali aspoň pol kila len zhliadnutím na usadený tuk.


Škoda, že k tejto fotke nemôžem pridať aj arómu, ktorú ten "smetný kôš" šíril. A nie, smetný kôš nie je to hliníkové vľavo. To je tam len na dekoráciu. Použité nulakrát.


To biele je asi soľ a naši zhúlenci odniekiaľ vypátrali, žeby im to malo pomôcť zbaviť sa myší. Hej, aj tie tam pobehujú a robia si žúrky v noci. Boyfriend minule jednu našiel vo svojom sáčku s cestovinami. Mŕtvu. Mal z toho dosť dlho traumu, keďže ju vytiahol nevedomky rukou spolu s hrsťou cestovín, ktoré sme sa chystali variť.


Toto je asi na štýl: "Čo sa budem trápiť uložiť dostičku na svoje miesto, keď som ju vykopol."


A milovaná batéria nakoniec. Časť batérie v "odkvapávatku".


Čo dodať? Že toto všetko, čo ste mali možnosť vidieť, budem upratovať JA. Hej, aj minulý rok som im vyupratovala celý dom. Tento rok sme sa tomu s boyfriendom chceli vyhnúť, ale jeho spolubydliace krysy sa pomaly potichúčku balia a vykotia sa odtiaľ do pohodlia obydlí svojich mamičiek celkom nečakane. Akurát vtedy, keď my dvaja budeme tráviť celý týždeň na mojom dome. A keďže boyfriend nechce prísť o depozit, budeme drhnúť celé toto baktériami nasiaknuté miesto my dvaja. Hawk. Nech žije CIF.

6 comments:

dreamworld girl said...

pred poslednym odchodom by som im tam nechala "darcek", oni si to asi ani nevsimnu a tebe a boyfriendovi by to mohlo sprijemnit odchod :), vies taka "posledna zurka ked nikto nebude doma" a nechat kluce pod rohozkou s odkazom ze majte sa tu ako chcete...

aha a k otazke, ano, si iba obycajna precitlivela zena, alebo skor takto - si iba clovek, lebo v takom bordeli moze byt dobre len uplnym mimozemstanom, fuj

wicked lady said...

ty kks...ja zasnem.
akoze depozit? to ked neupraces takti ho nevratia? to su jaki kkti, boze takych ludi by somkopala do hlavy..vyjebanci, fakt, nechajte im tam volaco, ked budete odchadzat.
btw ucty za vodu si snad delia ne? a to nikto nemoze zavolat instalatera?

Vodnárka said...

:) Bohuzial, boyfriend bude odchadzat z domu posledny, takze by nechal akurat tak sebe este vacsiu spinu. Ak sa to vobec da.
Ano, depozit ti nemusia vratit z agentury, zavisi, v akom stave dom odovzdas.
A platenie uctov? To je na osobitny clanok.
Instalater: Boyfriend rezignoval na riesenie vsetkeho okolo domu, tak si povedal, ze bateriu necha na nich. Dopadlo to tak, ze som ho 2 tyzdne nutila zavolat instalaterovi, lebo som vedela,ze ti dementi to nevybavia. Tvrdili, ze volali agenture, nech to pridu opravit.
Vysledok? Dnes boyfriend na moje naliehanie (len kvoli tomu,ze viem, ze ucet za vodu je na jeho meno) zavolal do agentury. Tam mu povedali, ze im nikto predtym nevolal a instalater pride zajtra. Vybavene.
Po 2 tyzdnoch tecucej vody. Nechcem vidiet ten ucet.
Skoda reci....

KS said...

OCH, to je ale NECHUTNÉ!

Triss said...

Ja len rozmyslam, ci aj slovenski chlapi su takito...alebo je to len domenou Anglicanov...

Vodnárka said...

:) Nie vsetci. Negeneralizujme predsa. :) Poznas slovenskych poriadkumilovnych?